חזון הציונות הוא שחיתות?

חזון הציונות הוא שחיתות?

הממשלה שלאחרונה הודחה הייתה מושחתת, לכאורה, סיכנה את המדינה בלי שמישרד הביטחון ידע, וגם מסובכת עד צוואר באישומים פליליים חמורים בערכאה.

למרבה הפלא, השחיתות הנוראה ששררה בשררה היא כאין וכאפס יחסית למה שקורה בצינעה כבר תקופה מאוד מאוד ארוכה עם כספה הניגזל של האומה.

לאחר סילוק הכנופיה המזיקה שסררה אולי הגיע הזמן לחשוף לאורה המטהר של החמה את הביצה העבורה שהשתלטה על כספי האומה בעבור עצמה ורווחתה שלה במקום לעזור תושביה.

ציטוט:

בזמן שבכנסת סופרים לאחור לקראת עוד דד-ליין של תקציב או בחירות, ביקום פוליטי מקביל בירושלים, בונים בימים אלה קואליציות עם דילים, הסכמים ובריתות. על הפרק: חלוקה של שלל רב – ג’ובים בכירים עם משכורות מפנקות והשפעה על גופים עם תקציבים של מיליארדים.

הקונגרס הציוני העולמי, שיתכנס ביום שלישי הבא בירושלים ויימשך שלושה ימים, הוא גוף שקיים עוד מלפני קום המדינה ונותר עד היום זירת מאבק חיה ובועטת על הכוח, הכסף והכבוד במוסדות הלאומיים – קק”ל, הסוכנות היהודית, קרן היסוד וההסתדרות הציונית העולמית.

ציטוט:

רפורמה חדשה של לפיד: יש עתיד תפעל להלאמת קק”ל.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כנראה שיהייה ראוי לפתוח במערכה ציבורית נחושה וסבלנית כדי שנזקקים והנצרכים במדינה יקבלו בחזרה את הכסף שיהודים תרמו שנים להקימה.

חוץ מזה, זה לא ממש יפה שקק”ל לכאורה גנבה רעיון להקמת אתר הנצחה לאומי ממוזיאון שואה שפנה לעזרה, שהובטחה ובסוף לא ניתנה בצורה תמוהה. אולי זה חוקי, אבל עולה מזה ניחוח חמדני, גזלני, נכלולי, אנוכי ורע.

הקרן הקיימת עשתה בעבור העם היהודי עבודה טובה, אבל מאז עשרות שנים כבר יש לנו מדינה ולכן אין שום הצדקה להמשך קיומה. חוץ מזה, נראה שהר הכסף שהקבוצה שצברה בעיקר גורם לשחיתות נוראה ומזיקה.

קק”ל מחזיקה בכספה של האומה שתרמה שנה אחר שנה כדי לקנות ליהודים מדינה, שמזמן קמה ונגאלה.

חצי מהתקציב השנתי של החברה העשירה שמשום מה לא פורקה הולך להאביס את ההנהלה, לפרסם את תרומתה הכבירה בטלוויה בעלות לא קטנה, והמעט שנותר משמש לשימון גלגלי העגלה המניבה.

בגלל שכספה של האומה לא שייך לקרן הנכבדה, אולי הגיע הזמן שהיא תסיים את תפקידה, ותחזיר לעם את הממון הלאומי שכן הוא לא נועד לה אלא למדינה.

ברוך השם יש הרבה קשישים שזקוקים לקיצבה וחולים סובלים שצריכים תרופה. במקום לעזור לתושבות ותושבי המדינה, קק”ל בעיקר מתקצבת את עצמה וקונה פרסומות יקרות שיפארו את פועלה?

קישור למאמר בפורבס.

קישור למאמר בשם- קק”ל לכאורה שדדה מוזיאון שואה. קישור למאמר על קק”ל מהתנועה לאיכות השילטון בפייסבוק. קישור להסבר הומוריסטי אודות פעילות קק”ל. קישור למאמר בשם- החזקת נכסי הנספים בשואה והסוד הכמוס מאחורי המיליארדים העודפים של קק”ל. קישור למאמר בשם-הקרן לכאורה מבטיחה אך לא מקיימת.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “חזון הציונות הוא שחיתות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן