חיזיון, ביזיון והחזון לציון

חיזיון, ביזיון והחזון לציון

פעם היה לי חזיון קצת הזוי בעיקבות איזה ביעות לילי שכלל מפגש מפתיע וקצת מפחיד עם בוראי, הידוע בכינוי- האל האליון, שצץ לי לפתע בחלום ודיבר איתי באופן אישי על בעיות עם החזון לציון.

בעקבות הדיון המרגש עם האל שבחלומי, התחלתי לשאת נבואות לבני ובנות עמי. ניסיתי להסביר שעבריין סדרתי שהוא כזבן נכלולי ובוגד עיקבי כנראה יסיים את הקריירה באישום פלילי. אפילו את יאיר הזהרתי, ושבתי על תחינתי באופן קצת טרחני. נו, טוב. יתכן שלפעמים חשוב ללמוד באופן אישי, שכן תחינותי לא עזרו לי, והנוכל העיף את יאיר באופן בוגדני ופתאומי.

היה מאמץ מילולי די טרחני בניסיון נואש לדבר על הנזק הלאומי, הסטייה המסוכנת מהחזון הציוני והסכנה שבהסתה לשנאה, שהיא לא ממש עיקר הרעיון יהודי או אפילו דבר נימוסי. הצטערתי שהנאשם פגע בציוני מרכזי באופן זדוני, אבל בדיעבד דומני שזה דווקא עזר לו להבין את הסיבה לאזהרתי.

בעזרת השם, העבריין הסידרתי השכיל לסבך עצמו עד צוואר באופן פלילי, והוא גם חשוד בחוסר אחריות באישור אירוע המוני עם סוף טראגי ובבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי.

במילים אחרות, אשר יגורתי הביא לנו נזק משמעותי, ולאחרונה הוא גם ביטל את החוק הישראלי בגדה, שהיא ותושביה, כולל המיעוט היהודי, עכשיו נתונים לחסדי הממשל הפלסטיני.

לעומת ההצלחה בנסיון להשיב את ציון לנתיבה לאחר ההסתה המזיקה לשנאה והסטייה מחזונה לשלום, שוויון והסדרה, לנאשם יש בעייה די חמורה.

הנאשם המסכן לא הצליח להרכיב ממשלה, אפילו ששוב ושוב ושוב ניסה. הוא הסתבך בערכאה באופן סופני ויש כנגדו שתי ועדות חקירה שיביאו צרה גדולה. ניסיונותיו להזיק ולהפריע למדינה ולהנהלה ממשיכים לגרום לנו נזק ובעייה, אבל משום מה ועל אף מסוכנותו לדמוקרטיה הוא עדיין לא סגור בתא עד לתום ההליך המשפטי הראשון שיוביל להרשעה.

ציטוט:

דבר מחזיונותיו של נתניהו לגבי הממשלה לא התגשם, למעט אחד.
אחרי שנכשל בהקמת קואליציה עם עבאס, נתניהו ידע בדיוק מה יעולל למי שיעז לנסות זאת בעצמו. איך יסבירו רינאוי-זועבי וגנאים לדורות הבאים את הנזק שהסבו לעתידם, ומה יספר ניר אורבך לנכדיו אם ילך בעקבותיהם? ובינתיים, האופוזיציה בישראל אינה לשלטון, אלא למדינה.

עד כאן ציטוט שאולי מעיד על ניזקה של עבריינות, אנוכיות ונכלוליות.

החזון לציון הוא עצמאות, ביטחון, שלום ושוויון. דומה שהנאשם בעיקר רצה מדון, שליטה וממון, ובגלל הפרה סידרתית של חוקים הוא יסיים בתא קטון.

חוץ מכל הבעיות, לא לגמרי ברור למה מי שהפר את שבועת הנאמנות והסתבך בעבריינות עדיין מהלך בחופשיות, שהרי יש איום על הדמוקרטיה וזה אומר מסוכנות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם= אפשרויות, התלבטויות והאשמות פליליות. קישור למאמר בשם- אולי כלום לא היה אבל תבוא הרשעה. קישור למאמר בשם- חטאים, פשעים ושבועת אמונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן