חנינה עם הלקוייה

חנינה עם הלקוייה

הנה הצעה שקשה לסרב לה- הדמוקרטיה או חנינה? זו השאלה.

מצד שני, יתכן שזה סתם עוד תרגיל סחיטה שאינה כשרה. למעשה, שתיקת כל שומרי הסף במדינה בעוד שנאשם פלילי מולך בשררה מראה שסביר וזו שיטה שיגרתית, נהוגה ומאוד יעילה.

ציטוט:

גנץ בעד עסקת טיעון עם נתניהו: “הוא מוטרד ממצבו האישי, אני מוטרד ממצבנו הלאומי”

עד כאן ציטוט.

לפחות עכשיו קצת יותר ברור למה בא עלינו כזה דירדור חמור. סך הכל, עבריינים אוהבים סחיטה ואיומים.
הה הצעה לעיסקת חבילה נדיבה לפושע הסידרתי שמאוד מזיק למדינה מאז תקופה ארוכה:

לך הבייתה בלי הליך בערכאה, ללא הרשעה מביכה או ישיבה מעיקה בתא.

התנאי היחיד הוא שלשארית חייך תחייה לצד מורשעת לקוייה שלא שולטת ביצרה, והיא תסביר לך בצרחות רמות יום יום שהכל באשמתך, שהרי הקשבת לה.

אין צורך לשבת גלמוד וזנוח במתקן כליאה או לקום מוקדם בבוקר לספירה. ההיסטוריה היא שופט נפלא, והאומה העתיקה זוכרת לתקופה מאוד ארוכה את כל מי שפגע בה.

נחמד שבני מציע להפטר מהעבריין בלי להתעקש על הרשעה וישיבה בכלא לאיזה זמן, שהרי הפושע באמת מדרדר אותנו במהירות מפחידה לקראת מצב לאומי, ביטחוני, כלכלי, חברתי ומדיני מאוד מסוכן.

מצד שני, אולי הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי זריזה תחליף את הכנופייה ותמנה הנהגה ראוייה, והפושע ישפט, יורשע וישלח לתא. סך הכל, למה לוותר ולסלוח למי שמאוד פגע באומה? מגיעה לו מחילה או מתנה? הרי הוא העבריין שבישל את הדייסה הדלוחה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- בירושלים נפל דבר: המבצר עורער. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן