חקירה עם תוצאה ידועה

חקירה עם תוצאה ידועה

הדמוקרטיה תבדוק מי סיכן אותה, פגע בביטחונה, שגה וחטא.

מה אפשר לומר? כבר באמת הגיעה השעה, שכן האומה העתיקה כבר מספיק סבלה.

ציטוט:

לאחר בקשת המפכ”ל שבתאי – השר לביטחון הפנים הודיע: אקים ועדת בדיקה ממשלתית • בר-לב: “נבדוק אם גורמים פוליטיים עמדו מאחורי הפריצה לטלפונים של גנץ, סער ופוליטיקאים נוספים. אין לי התנגדות לוועדה ממלכתית” • רה”מ בנט: “הכלי נועד להילחם בטרור ולא לפישינג, לא נשאיר את הציבור בלי מענה”

עד כאן ציטוט.

בדומה לשתי ועדות החקירה שכבר קמו, גם בפרשה הזו הציבור כבר מזמן יודע את מה שהחוקרים המסורים לכאורה יגלו.

הפרהסיה יודעת שדרעי ביקש, השר ששמו דומה לחנה התעלם מהסכנה, ולצרכים פוליטיים הנאשם בפלילים אישר לקיים במירון הילולה יותר מידי דחוקה שהסתיימה באסון נורא.

המדינה גם שמעה על פרשת כלי השייט, המספנה בגרמניה והצוללות, ויודעת שאפילו הנשיא הופתע והזדעזע לראות את האישור שמרקל הראתה לו. סך הכל, הדבר מהווה סכנה חמורה לשלום המדינה, ומשרד הביטחון כלל לא ידע שהעבריין הסידרתי מקבל מהעיסקה עמלה אישית שמנה.

בנוסף, הציבור מזמן התבשר שפרשת הריגול נגד הטלפון של בני לא באמת הגיעה מאיראן הרחוקה אלא בעצם אורגנה במשרדו של עורך דינו של הנאשם הנכלולי שממתין בקוצר רוח להרשעתו.

עכשיו תוקם עוד ועדה חשובה שתיבדוק ביסודיות קפדנית את מה שהמדינה כולה כבר שמעה. למעשה, יש סיכוי שנגלה שהממשלה שחטאה והודחה עשתה שימוש פסול בתוכנת ריגול זדונית לצרכיה האנוכיים ולא למען ביטחון האומה.

חשוב שהציבור יגלה הערכה רבה לעבודה המסורה שתבצע כל ועדה. כמובן, מה שחשוב זה לא לשמוע את מה שכבר מזמן ידוע אלא להבין שהדמוקרטיה מנקה את האורווה, מטהרת את האווירה שטומאה, ושבה לנתיבה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- טיעונים ריקים אינם מבוססים. קישור למאמר בשם- מה עם החזון לציון? קישור למאמר בשם- קיפאון ומדון הם החזון לציון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חקירה עם תוצאה ידועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן