המערכה להושעת חזון האומה

המערכה להושעת חזון האומה

כמו שכבר הוסבר בעבר, לאחר ויכוח קצר על הגדרת גבולות גיזרה וחלוקת עבודה כוחות הביטחון של המדינה יפעלו בנחישות ובשיתוף פעולה כדי למגר את תופעת הפוגרומאים האלימים ומלאי השנאה, שהיא מזיקה, מסוכנת ונפיצה.

חוץ מזה, משפטו של הנאשם בשלל תיקים פליליים ימשך ללא הפרעה, וגם תיבדק הפעלה לא ראוייה של תוכנת ריגול בתקופת הממשלה העבריינית שכשלה, הסתבכה והודחה.

ציטוט:

שבוע אחרי העימות בקבינט בין השר בר-לב לרמטכ”ל כוכבי בעניין סמכויות חיילים בגדה המערבית מפרסם דובר צה”ל תת אלוף רן כוכב הבהרה בנושא שבה מודגש כי לחיילים יש סמכות ואף חובה לפעול נגד אזרחים ישראלים שמעורבים באירועי אלימות בשטחים. עמדה זו של דובר צה”ל עולה בקנה אחד עם העמדה שהציג השר בר-לב בקבינט.

“חובתם של חיילי צה”ל ובסמכותם, לפעול לעצירת אירועי אלימות של אזרחים ישראלים במרחב יהודה ושומרון, עד להגעת כוחות משטרת ישראל לזירת האירוע. מצופה מחיילי צה”ל לממש סמכות זו ולא לעמוד מנגד באירועים מסוג זה”, נמסר בהודעת דובר צה”ל.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שלאחר סילוק הכנופייה המסיתה מהשררה הדמוקרטיה הציונית מתחילה לשוב לחזונה ודרכה.

העשבים השוטים, הקוצניים והדוקרניים זובלו וטופחו במשך שנים על ידי עבריינים סדרתיים שמורדים בחזון המייסדים, אבל מעכשיו יהיו שינויים. הפושעים המודחים מסובכים עד צוואר באישומים פליליים, ולפיכך יש סיכויים די טובים לעונשים ראויים.

כידוע ליודעות וליודעים, ליהודים אסור לעולל לזולתם מה שלהם לא נעים. לפיכך, הפוגרומאים מלאי השנאה שמתחזים לכשרים ושאר החוטאים הנכלוליים בטח ישמחו לשבת מאחורי סורגים, להגות בכתובים ולהחכים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- טרוריסטים הם פושעים מסוכנים. קישור למאמר בשם- לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה. קישור למאמר בשם- מחדדים ומדייקים בהגדרת החוטאים. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש רגשות עדינים. קישור למאמר בשם- עיקרה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן