טרוריסטים הם פושעים מסוכנים

טרוריסטים הם פושעים מסוכנים

יתכן שעשבים השוטים והמוסתים הם גם בורים ולא רק תוקפניים, זדוניים ומזיקים.

המתחזים ליהודים מעוללים לזולתם את מה שלהם היה לא נעים, וזה אומר שהם מצפצפים על המצווה בכתובים.

הפוגרומאים הפרועים והמסוכנים הם טרוריסטים עברייניים שמפרים חוקים ומבצעים פשעים. לפיכך, אין ברירה אלא להציב בפניהם גבולות ברורים, קשוחים ונחושים. חוץ מזה, נראה שאין להם אלוהים, ולכן לימוד תודה מאחורי סורגים עשוי לתקן את הסטייה מההוראות שמשה הביא מההרים.

ציטוט:

מתנחלים פצעו פלסטינים וגרמו נזק לרכבים בשומרון; גנץ: “טרוריסטים, נפעל ביד קשה”

.לאחר תקיפת פעילי השמאל בידי מתנחלים בסופ”ש, הערב הגיעו כמה מהם לאזור שכם ופצעו קל 3 פלסטינים, ניפצו חלונות ראווה וגרמו נזק לרכבים.

ציטוט:

נערי גבעות התפרעו בכפר פלסטיני: ניפצו חלונות ראווה ויידו אבנים, ילד בן 3 נפצע
הצעירים נסעו בכפר חווארה ליד שכם כדי “לחגוג” את שחרורו מהכלא של חברם: הם צפרו, רקדו והתפרעו. המשטרה: “הנזק רב”. שלושה פלסטינים נפצעו קל-בינוני. נערי הגבעות טוענים שגם עליהם הושלכו אבנים. גנץ: “טרוריסטים”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מי ניסה לספר שאין אצלנו טרוריסטים מוסתים, אלימים ומסוכנים? .יתכן שהמכחישים מנסים להתעלם מדברים לא נעימים שכולן וכולם רואים, אבל קצת קשה לשלוט בעשבים קוצניים שמבעירים, משתוללים ושורפים.

חוץ מזה, מעשיהם הפוגעניים של הטרוריסטים מתועדים, ולכן לאחר מערכה לא מאוד ארוכה או קשה כוחות הביטחון יביסו את קומץ המורדים שפוגעים בציון ומתאמצים לגרום לאסון מיותר ומלא יגון.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה. קישור למאמר בשם- מחדדים ומדייקים בהגדרת החוטאים. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש רגשות עדינים. קישור למאמר בשם- עיקרה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “טרוריסטים הם פושעים מסוכנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן