טרור יהודי לצורך פוליטי

טרור יהודי לצורך פוליטי

שנאה וגרימת נזק בכוונת תחילה אינן מצוות חשובות בתורה. למעשה, בכתובים אנו מתבקשים לכבד אחרים, להיות מתחשבים, מוסריים ואנושיים.

למרבה הצער, יש בארץ קומץ פרוע ואלים של מתחזים ליהודים ששונאים, פוגעים, מזיקים, מטרידים, מכפישים, מעלילים, מציקים, מעצבנים, מתעמתים עם לובשי מדים, עורכים פוגרומים בשכנים, ומצפצפים על חוקים מקומיים והנחיות ממרומים.

ציטוט:

המחאה על מותו של אהוביה סנדק נמשכת: עימותים בין המשטרה למפגינים בירושלים.

על רקע ההחלטה שצפוי לקבל בקרוב היועמ”ש על תיק החקירה של השוטרים המעורבים בפרשה, מפגינים עשרות מתנחלים ופעילי ימין בבירה • המפגינים, בהם גם הוריו של סנדק ז”ל, משבשים את תנועת הרכבת הקלה ופרשי המשטרה מרחיקים אותם • 12 נעצרו עד כה בשבועות האחרונים נערכו הפגנות סוערות בכניסה לירושלים בעקבות מותו של סנדק ז”ל, שהובילו את המשטרה לעשות שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ולמעצרים רבים.

עד כאן ציטוט, שכנראה מאשר ומחזק את הטענה שמופיעה בקישור הראשון, ויתכן שחיוני לקחתה ברצינות.

המורדים מתכנסים בעיקביות מסורה ומנסים לחסום את הכניסה לעיר הבירה בכוונה להפריע למדינה רק בגלל שחשוד לאומני נמלט מהמשטרה באופן פראי ועשה לעצמו תאונה קטלנית שמימנה אין תקומה.

אומנם ידוע שהכל ברצונה של השכינה, אבל המתחזים ליהודים הוסתו בכוונה פוליטית יזומה לחשוב בטעות גמורה שמי שלכאורה אשם באסון הנורא זו המשטרה ולא הבורח מימנה בחופזה יתירה, או הבריאה הקדושה, זו שנתנה ולקחה.

ליבוי שנאה והאשמת בני תמותה ולא את מחולל הבריאה כנראה יותר קל בעבור אלה שמתחזים לכשרים בעודם שונאים, אלימים, גסים, חצופים ומזיקים במקום לכבד את המצווה בכתובים.

במציאות, המאמינים יודעים היטב שרק אלוהים קובע מי יוולד מתי ולאיזה הורים, ומי יקרא לשבת במרומים עם שאר המלאכים.

למה המוסתים מאמינים למסיתים שמפיצים שקרים גסים במטרה להפר חוקים ולהזיק ליצירים, לבצלמים ולברואים לצרכים פוליטיים אנוכיים ופסולים? מה, הם לא מעיינים בכתובים?

צריך ללחום בפוגרומאים המורדים ללא היסוסים, שכן הם דורסים, מתפרעים ורומסים כאילו אין להם אלוהים. אסור לתת להם להמשיך לגרום נזקים לאומיים רק בגלל שהם נורא עצבניים, זועפים, תוקפניים, מתוסכלים או משועממים.

כנראה שלא סתם מכנים את הקיצונים האלימים- “עשבים שוטים” אפילו שבמציאות הם נראים יותר כמו קוצים, חוחים, פירות באושים, בנים סוררים ומורדים או סתם כדרדרים יבשים, מיותרים וזניחים שיש לפעמים לנקות משולי שדה החיטים אחרת הם מתפשטים.

קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- למה המורדים הכשרים אלימים? קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מהומה יזומה למען השנאה. קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “טרור יהודי לצורך פוליטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן