יועץ משפטי וידידו הנאשם פלילי

יועץ משפטי וידידו הנאשם פלילי

היו היו לפני שנים רבות כמה מערכות בחירות, שבעיקר נועדו להפר הסכמות חתומות ולהימנע מהרשעות.
המועמד המרכזי היה עבריין סדרתי, אבל כדי להיות שוויוני, מוסרי ודמוקרטי היועץ המשפטי משום מה החליט לא לפרט את העוונות שלו בציבורי כדי חלילה לא להפריע לנאשם הפלילי להצליח באופן פוליטי

ציטוט:

מנדלבליט לא יפרסם ההחלטה על תיקי נתניהו סמוך לבחירות.

גורמים משפטיים בכירים העריכו היום (ב’) כי הדיונים על תיקי ראש הממשלה יימשכו כסדרם, אולם היועץ המשפטי לממשלה לא יפרסם את החלטתו ככל שהיא תתקבל סמוך למועד הבחירות. זאת, כדי למנוע מראית עין של השפעת המערכת המשפטית על ההליך הדמוקרטי.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. המון סבבי בחירות מיותרות עברו בנעימים, ועד היום המומחה האמין למשפטים עוד לא פירט לנו את הסעיפים החמורים. רק עכשיו, לאחר כמה שנים, מתפרסמים הפרטים המזעזעים מהדיונים המשפטיים. למרבה הפלא מסתבר שהייתה שחיתות נוראה בשררה ואף אחד לכאורה לא ידע או שמע.

מעניין מדוע מי שכן ידע ולכאורה גם סייע חשב שיש צורך חיוני להסתיר את המידע הזה מהקהילה, שלא ידעה שאחד מהמועמדים הוא לכאורה פושע סדרתי שכביכול יורשע.

היועץ המשפטי המלומד והנכבד יודע שסיוע לפשע במודע עשוי להוביל לסיבוך פלילי או ישיבה במתקן כליאה? מה, אם הסתיר את הפרטים בתירוצים תמוהים לפני הסיבוב הראשון, השני, השלישי והסופי, הוא חשב שהציבור לא יגלה את הדברים המוצנעים כשיגיע זמן משפט ציבורי?

למה היועץ הבטיח לגלות מה יש בהאשמות אחרי הבחירות ואז לא קיים את ההתחייבויות? כך נוהגים חובשי כיפות?

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “יועץ משפטי וידידו הנאשם פלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן