יש בעייה אישית בזירה ציבורית?

יש בעייה אישית בזירה ציבורית?

יתכן שזה קצת לא נעים לחשוף כאלה דברים בפני צופות מזועזעות וצופים המומים. מצד שני, עצם ההחלטה לקיים את האירועים המרתקים דווקא מול מיקרופונים לאומיים עשוייה בעצמה להעיד על ליקויים קלים בהבנת משמעות הדברים שכנראה יזומים על ידי דחפים נרגשים, שכן ההליכים המביכים רק יחמירו את המצב בעבור בני המשפחה שהודחה והסתבכה עד צוואר באישומים פליליים.

ציטוט:

עו”ד טיטונוביץ: “כאשר שרה נתקפה בהתקפים בלתי נשלטים, האם ד”ר ברקוביץ’ נקרא להרגיע אותה?”. נ

נתניהו: “לא מקבל את ההנחה שלך”.

עו”ד טיטונוביץ: “אשתך לא נתקלה בהתקפים קשים?”.

נתניהו: “לא זוכר שאירע דבר כזה. שאל את אשתי. אני לא זוכר התקפות בלתי נשלטות. אני יכול להגיד לך שלפעמים יש מצבי לחץ של אנשים בכל משפחה ומתייעצים עם חברים”.

עו”ד טיטונוביץ: “האם הדוקטור התבקש לבוא לביתכם לטפל בהתקף שבו נתקפה שרה נתניהו?”.

נתניהו: “לא לטפל בהתקף. האם הוא מדבר במצבים מסוימים, יכול להיות.

עו”ד טיטונוביץ: “הוא נתן לה תרופה?”.

נתניהו: “אני לא מכיר מקרה אחד שנתן לה תרופה כלשהי”.

בשלב זה קראה שרה נתניהו מהקהל “נכון”. היא אמרה: “הוא שואל את בעלי עליי. אני הייתי הרבה פעמים מול שופטים, ככה זה הולך? ששואלים אותו עליי?”. לבסוף התנצלה בפני השופט: “אני מתנצלת כבודו”.

עד כאן ציטוט מעורר התפעלות.

ידוע שרופא המשפחה הוזעק לתת עזרה, אבל הבעל המודאג מספר שהוא לכאורה לא ממש ידע, שמע או ראה. ידוע שהרגלי שתיה והתעללות אלימה, כמו גם גניבה מהמדינה והונאה, לא ממש מעידות על התנהגות רגועה, יציבה ושקולה.

מצד שני, לבעל המסור זה כנראה לא הפריע. ידוע שעורך הדין וינשטיין ניסה לברר בשקט אם במקרה נותנים הנחה למי שביצע פשע ועבירה, ולא בפעם הראשונה, בטענה חסרת אבחנה שלכאורה, יכול להיות שאולי יתכן וחס וחלילה יש בעייה רפואית עם יכולת שליטה ביצר בעל ההשכלה,הגבוה והמרשימה בגבורה והצלחה, ולכן ההפרעה היא זו שבעצם אשמה בעוד שהעבריינית צחה, זכה, טהורה וחפה.

משום מה, הטענה לא קיבלה הוכחה רפואית שהייתה פותרת את הבעייה, אבל זה כנראה רק בגלל הבושה.

מה אפשר לומר? כשיוזמים הליכים משפטיים לגמרי מיותרים שרק יחשפו בושות ברבים וצורחים על השופטים בזמן הדיונים, לא תמיד זה עוזר כשמתנצלים. סך הכל, אנשים רגועים, שלווים ונינוחים לא עושים כאלה דברים שכן הם מצליחים להיות מאופקים כשאחרים מדברים.

נו, טוב. אולי אפשר לרחם על הנאשם בפלילים, שכן מזה שנים כל יום ולילה הוא סגור בבית שבו כנראה נשמעים רעשים מפחידים. מה הפלא שהמסכן כל הזמן סיפר שהוא חש חרד ומודאג מאיומים קיומיים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפרעה ובושה קלה בערכאה. קישור למאמר בשם- .שריפת המדינה זו מזימה שפויה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “יש בעייה אישית בזירה ציבורית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן