יש זדון בלבנון ודמוקרטיה בציון

יש זדון בלבנון ודמוקרטיה בציון

ממשלה חלופית וראוייה יכולה לקום במדינה בשבוע הבא, בעזרת הצבעה פשוטה וזריזה.

אי אימון קונסטרוקטיבי מדיח את הקואליציה, ובאותה הזדמנות המליאה גם מאשרת מועמד חלופי להנהגה. מאותו רגע, יש למדינה הנהלה ואין אפילו צורך בעוד הליך בחירה יקר, מפלג ומייגע.

הפיתרון הזה קצת יותר קל, נעים וזול מאשר מהומה אזרחית כבירה שרק מחמירה משבוע לשבוע, או ממערכה משפטית מביכה בה הרשות השופטת מבקשת בנימוס מהרשות המבצעת שתואיל בטובה לא לרמוס ולדרוס את הדמוקרטיה, דרכה, חזונה וחוקיה במטרה לחלץ פושע סידרתי מהרשעה וישיבה בתא.

למרבה הצער, כדי לבצע את הליך האי האימון הקונסטרוקטיבי בהצלחה למען טובתה, בטיחותה, כלכלתה, שלומה והמשך קיומה הרגוע של האומה שכבר מספיק סבלה דרושה הסכמה, ובפוליטיקה זו בעייה.

ללא ספק, כבר יש הבנה שהפושע הנכלולי יודח ויורשע. לכנופיה העבריינית אין חלופה ראוייה למנהיג הנפלא שהסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, ולכן יתכן מאוד ששותפיו המבוהלים של העבריין הסידרתי ישמחו לקבל חבל הצלה.

באופוזיציה יש כוחות דמוקרטיים מצויינים, מפוקחים, מנוסים, אחראיים ורציניים. העניין הוא שבמועדון הניבחרות והניבחרים יש שלל נציגות נהדרות ונציגים נהדרים, ולכן לא תמיד יש הסכמה מי הכי תתאים או יתאים.

למרבה הצער, בלי הסכמה גמישה ללחום יחד למען המדינה, בלי מחשבה אישית על תהילה, ומוכנות רק לריב אחר כך על חלוקת העוגה בצורה הגונה, קצת קשה לארגן את הפלוגה למערכה יעילה.

בעברית קלה, מי שישכיל לאחד במליאה השסועה קבוצה מגובשת שתסכים להוביל את המדינה יהייה רק צריך להביא את העניין להצבעה, ומייד תבוא לנו ישועה.

אין צורך להמתין לפסיקת בית המשפט הגבוה לגבי ניגוד עניינים והפרת הסכמה חתומה, שהיא כבר צפוייה, ברורה וידועה. עדיף להתקדם הלאה ללא השהייה שכן עד שהפושע לא יעצר נמשיך להתדרדר די מהר, והשטח בוער.

אולי הנקודה הבאה תסייע לקבלת ההצעה. אוייבי ישראל סבורים בטעות שהיהודים לכאורה לא יודעים להתווכח ולהתפלפל, והדבר הזה לכאורה יפיל את המדינה, יזיק או יקלקל. במציאות, כבר מזמן עברנו את מחלוקות בית שמאי ובית הילל, ואולי באמת פעם נבחרנו על ידי האל להינצל על אף כל הסבל.

ציטוט:

“אינשאללה תהיה מלחמת אזרחים”: העולם הערבי בטירוף מהמחאה בישראל.

מן הסתם, מי שהכי מתעניינים הם חורשי רעתנו. אלה שאומרים לעצמם – אולי סוף סוף נמצאה נוסחת הקסם להחרבת ישראל. מי שהמציא את גישת “ישראל חלשה מבפנים” הוא השופר הבכיר של המחנה הפרו איראני והדוקטור בעיני עצמו לחברה הישראלית, חסן נסראללה.

במשך שנים נסראללה מוכר לתומכיו את המנטרה הבאה: ישראל אולי חזקה יותר צבאית, אבל אנחנו מלוכדים ומאמינים יותר. בעיניו החברה הישראלית פריכה, מפוררת והחיבור בינה לבין המוסדות, כבר לא מה שהיה פעם. לכן מבחינתו מה שקורה עכשיו בישראל הוא סוג של חלום רטוב.

במזרח התיכון יש הרבה אנשים שיש להם ניסיון עם מדינות קורסות. אבל הם תמיד מספרים לעצמם שאוטוטו גם ישראל קורסת, והנה אנחנו עדיין על המפה. כנראה העיסוק האובססיבי בסוף של ישראל, הוא בעיקר דרך לא לדבר על מה שקורה אצלם בבית.

עד כאן ציטוט.

יהייה נחמד להראות לטרוריסט המדושן והמרושע מלבנון שהדמוקרטיה בציון לא מתפרקת לשלל כנופיות אלימות שעוסקות בריב ומדון.

למעשה, השלטון בישראל קצת שונה מזה שקיים ברוב ארצות המזרח התיכון. אולי בארצו של הרשע המזוקן והשמנמן זה נכון והמדינה שם מתפרקת כאילו היא עשוייה מקרטון, אבל היהודים בדרך כלל פועלים בהגיון.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן