יש חינמונים עצמאיים שלא מכזבים

יש חינמונים עצמאיים שלא מכזבים

כידוע ליודעות וליודעים, כבוד הנאשם בפלילים פעם קיבל מתנה קטנה ששווה הר מזומנים מחבר יקר, שלמרבה הצער עלה למרומים.

בעזרת התשורה הצנועה, חצי מהמדינה מעיינת בעיתונות קנוייה שמחולקת חינם לקהילה על חשבון מהמרים אמריקאים ותורמים חמדניים, קיצוניים ונדיבים שכבר לא קיימים.

חוץ מחינמונים ציבעוניים, מוטים ופרטיים, החשוד גם לכאורה שלט בכלי תקשורת מרכזיים, והכתיב להם את הכותרות שיפרסמו ברבים. מסיבה זו יש כמה אישומים פליליים כנגד העבריינים המעורבים, אבל כבר עכשיו ברור שהחשוד המרכזי לכאורה ניסה לשלוט בכל התקשורת, גם לערוך בעצמו את מסריה לציבור.

בגלל שבדמוקרטיה תקשורת אמורה להיות כלב השמירה החופשי והעצמאי של ההנהלה, לא חבורה צייתנית, קנויה וכנועה אלא יחידה חוצפנית, סקרנית, חטטנית, ביקורתית, לוחמנית ואמיתית, לא הייתה ברירה אלא להקים עיתון חינמי ודינאמי ברשת למען הקהילה שכבר מספיק סבלה משקרים והסתה.

סך הכל, לא רק למיליארדרים קשישים עם גישה סרבנית, לוחמנית וקיצונית מותר לדבר לאומה העברית על דמוקרטיה חופשית והדרך הציונית שמובילה להסדרה איזורית מתוך עמדה שוויונית ואחראית.

למרבה הפלא, עיתון ברשת נקודה קום בקושי קיים שלושים יום, וכבר יש אלפי ביקורים באתר שמתחזה לחינמון. סביר שזה יקח עוד קצת זמן, אבל יתכן שהתושבות והתושבים בציון בסוף ישתכנעו ותשתכנענה שלתקשורת הישראלית כנראה נוסף עוד קול צנוע, שלשם שינוי מדבר אמת לקהילה, ומטיף להגשמת חזון המדינה.

עד כה, בתקשורת לא הופיעה שום ידיעה אודות ייסודו של גוף תקשורת חדש במדינה, כזה שבנוסף לחדשות מדאיגות גם מספק ביקורת בונה ולא רק מנסה לבלבל את דעתה של הפרהסיה באיזה הצהרה ריקה.

אין מה להתפלא מהתופעה או לחוש דאגה, שכן אין שום סיבה שנקבל עזרה ממי שעד כה לכאורה עבד בעבור ההנהלה.

עיתון ברשת הוקם כדי לתת במה לקהילה, ולפיכך יתכן שההנהלה הקודמת שלכאורה שלטה בכלי תקשורת מרכזיים במדינה חשה קצת דאגה. חלילה, האזרחיות והאזרחים ידעו מה אנו אומרים. הדבר כנראה מאוד יזיק לנאשם בשלל תיקים פליליים, זה שגם חשוד בבגידה בשלום התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמישרד הביטחון יודעים.

התקשורת הקנויה והמוטה בטח חשה קצת מצוקה מעוד סיבה. מי ישלוט בה אם המושך בחוטים מסובך עד צוואר בפלילים? אם נדבנים שהפסידו המון מזומנים בעזרת חינמונים שנועדו לפאר ולרומם נאשם בפלילים כבר נחים בין המלאכים שבמרומים?

חלילה, תושבי ותושבות המדינה ידעו שיש בארץ עיתון ברשת שלא מכזב, מסתיר, מאשים יריבים, משמיץ מתחרים, מפאר עבריינים, מרומם חשודים ומציית לנאשם בפלילים, זה בטח יהייה נורא בעבור המודחים עם ההליכים המשפטיים.

כדי שתושבות ותושבי הדמוקרטיה ידעו על קיומו של עיתון ברשת נקודה קום צריך להפיץ את הקישור שלמטה בכל מקום. כלי התקשורת לא ידווחו על כך בחדשות היום. אפשר להבין אותם, אבל את הדמוקרטיה יהייה קצת קשה לבלום.

קישור לעיתון ברשת נקודה קום

יתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן