וַאֲהַבְתֶּם אֶת הַגֵּר כִּי גֵרִים הֱיִיתֶם בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם

בספר דברים כתובים הדברים הבאים- וַאֲהַבְתֶּם אֶת הַגֵּר כִּי גֵרִים הֱיִיתֶם בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם.” (דבריםי’י”ט)

כידוע ליודעות וליודעים בדמוקרטיה ובפני השכינה שבמרומים כולם שוות ושווים. למעשה, רק בגלל זה הם והן לכאורה קיימות וקיימים.

למרבה הצער, יש ישראליות אטומות, קרות, מרושעות ובורות שלא ממש מבינות בתורה או במצוות, ולכן הן סבורות בטעות גמורה שבדמוקרטיה לא צריך לספק טיפול רפואי למי שגר כאן אבל אינו יהודי באופן רשמי, ושזה לכאורה מוסרי.

מוזר לחשוב ששרה בכירה לא מבינה הרבה בתורה, לא מגלה חמלה וחושפת בפני המדינה את רישעותה. באיזה ספר כתוב שלא יפה לעולל לזולתים מה שלא נעים לך? חבל שאיילת הנחמדה לא מבינה שחסד, רחמים, כבוד לזולת וחמלה הם עיקרה של תורתה.

מה אפשר לומר על הציטוט למטה? אולי כדאי שהגברת שקד תעיין בתורה, תבקש מאיזה סמכות רבנית עיצה או תבין מרופאה שמניעת טיפול רפואי אינו רק מעשה מרושע ואכזרי שאינו מוסרי, אלא שהוא גם מהווה סכנה להגברת התחלואה במרחב הציבורי.

במציאות, הוירוסים אינם גזעניים או לאומניים, ולכן הם מסוגלים חלילה לעבור ממהגרים רזים לגזענים מדושנים, למתחזות לצדיקות או למתחזים לכשרים.

ציטוט:

שקד מתנגדת ליוזמת הורוביץ להסדרת ביטוחי בריאות למבקשי מקלט.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על טיפשות, בורות, רישעות ואכזריות.

פיקוח נפש אינו מצווה חשובה בתורה? אלוהים רק יצר חילוניות בורות ומתחזים לכשרים שמזיקים לאחרים בניגוד למצווה בכתובים? למה חשוב לאיילת לגלות שהיא בורה חסרת אחריות וחמלה ברבים?

קישור למאמר בהארץ.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן