כוח לא מעיד על מוח

כוח לא מעיד על מוח

הצבא הרוסי נשלח לפלוש באלימות חסרת הצדקה לאוקראינה, בפקודה מלמעלה.

מי יודע? יתכן שהצאר של רוסיה סבור שהכוחות האדירים שלו ישובו בשלום הבייתה. במציאות, שפע טילים שמשמידים מטוסים וכלים משוריינים כנראה יוודאו שלא כולם יוותרו שמישים, ואולי החיילים שישארו תקועים במרחקים עצומים ישבו לארצם בטרמפים.

כמובן שלפני שזה יקרה הרוסים קודם ינסו לפגוע בהמון אזרחיות, ילדים, ילדות וילדים אוקראינים, להחריב ערים, מוסדות ממלכתיים ולהראות מסוכנים, אלימים ורצחניים. סביר שהם ישמיעו תירוצים מגוחכים כדי להצדיק את החטאים, אבל כולם יודעות ויודעים מי החליט לבדו לתקוף את השכנים אפילו שהם לא היו מסוכנים.

למרבה הצער הפשעים כנגד האוקראינים רק יתנו מוטיבציה למותקפים ויחמירו את מצבם של התוקפים. למעשה, היום גם האזרחים ברוסיה מתחילים לסבול בגלל מעשיו התוקפניים של מנהיגם יפה העיניים.

ציטוט:.

רוסיה מאבדת גישה לכסף שלה, והאזרחים רצים לכספומטים ולקריפטו.

.כדי להציל את הרובל מהתרסקות, הבנק המרכזי הקפיץ את הריבית ברוסיה פי 2 – אבל זה ממש לא גרם לאזרחים להירגע • תורים משתרכים מסביב לבניינים בניסיון למשוך כסף והבנקים מדווחים על משיכת פקדונות חריגה • כדי לשמור על הכסף שלהם הרוסים גם פונים לקריפטו.

.עד כאן ציטוט, שכנראה מראה שהצאר הרוסי גורם לכולם לחוסר יציבות בעזרת תוקפנות, כוחנות ואלימות, שזו טעות.

העם הרוסי מאוד יסבול כלכלית, והמדינה כולה תנזק מבדידות מיסחרית בינלאומית, אבל לא ממש בטוח שזה ממש אכפת לשליט בשל גישתו האכזרית ורווחתו האישית.

כנראה שזה יקח קצת זמן עד שהאובדן המצטבר של המון מסוקים וטנקים רוסיים, ביחד עם המיגבלות הכלכליות המשתקות והתמונות שיזעזעו את העולם יתחילו להסביר לצאר שהוא כנראה חי בעולם כשכבר מזמן עבר ונגמר.

כרגע, פעולותיו ההרסניות של הצאר בעיקר מביאות המון צער, ואם הוא חלילה לא יתפקח בזריזות ממשוגותיו המצב רק יוחמר.

קצת חבל שרוסיה אינה דמוקרטיה, שכן העם היה יכול להחליף את המנהיג ולהימנע מצרה מאוד מזיקה. מה לעשות. אפילו הפרלמנט שם הוא הצגה קנוייה. למעשה, לפרהסיה ברוסיה אין שום יכולת להשפיע על התנהלות ההנהגה, שעושה מה שבא לה וגורמת סכנה.

ההיסטוריה המעגלית שוב ושוב מראה שמאוד מסוכן לאפשר לאדם אחד לצבור יותק מידי עוצמה ללא פיקוח שיוודא את טובת הקהילה. כמובן, הבעייה המרכזית היא שהנושא החשוב משעמם את הכיתה, שכן העלילה חוזרת על עצמה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני? קישור למאמר בשם- גם ביריונים מפחדים מנזקים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “כוח לא מעיד על מוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן