כזבים, שקרים ונתונים אמינים

כזבים, שקרים ונתונים אמינים

עובדות מבוססות ונתונים אמינים מאוד מעצבנות כזבנים נכלוליים, שכן זה קצת הורס להם את המאמץ הזדוני להאשים אחרים במה שבו הם עצמם אשמים.

ציטוט:

על פי ההודעה, סך ההוצאות החודשיות במעונות של נתניהו בבלפור ובקיסריה ב-2020-2019 עמד על 262 אלף שקלים, לעומת 87,700 שקלים במעון של בנט.

עד כאן ציטוט.

כידוע למי שיודעת ויודע, אדם פעם ניסה להאשים את חווה, והיא את הנחש שפיתה אותה בעודה לכאורה תמימה, זכה וחפה. מאז שכל זה קרה כנראה שהאשמת הזולת הפך אצלנו למסורת יפה.

בצורה דומה, השמועה שפעם התפרסמה לפרהסיה בגלל איזה חמגשייה או גניבה הייתה שעורך דין מכובד ביקש לדעת בצינעה שקטה אם החוק במקרה נותן הנחה לחטאים חמורים שבוצעו בהשפעת הפרעה אשיותית מזיקה, חסרת שליטה, מטרידה, פרועה, גסה ואלימה.

כשהוא התבקש בנימוס להביא לדברים הללו הוכחה מהמרפאה כנראה שהאיש נכנע לבושה, נרתע מהמבוכה החשופה וויתר על המזימה, וכנראה שזה קרה בהוראה מבוהלת ולחוצה של מורשעת לקויה.

לאחרונה הוקמה במדינה זעקה רמה, והועלתה טענה נוראה על ביזבוז כספי האומה, לכאורה. במציאות, המספרים שפורסמו מראים בבירור שההאשמה הייתה זדונית, ריקה וכנראה נועדה להלבין פנים בפרהסיה בכוונה רעה וללא הצדקה, שזה חטא שאסור על פי ההלכה.

מדוע כזבן סידרתי שכבר נחשף והתגלה ממשיך להפיץ שמועות שווא לפרהסיה בתיקווה שהסתה השיקרית תחלץ אותו מהרשעה בשלל כיתבי אשמה? יש מישהו שיאמין או תאמין שהמספרים הרשמיים מכזבים, משקרים ומטעים? הרי הם גלויים לחלוטין, והמשמיץ לחינם הוא נאשם פלילי שעומד לדין.

לא מספיק שכתבת מוכרת, מחומצנת וידועה נחשפה ככזבנית מוטה שלא בדקה או חמור מכך, הטעתה בכוונה ונשרפה? לא ידוע מי המקור החסוי שלה, אבל ברור שלא ממש איכפת לעבריין הסידרתי להשתמש באנשים לצרכיו האישיים ואז לזרוק אותם מרוקנים, מיובשים ומושפלים לאשפה.

כשמכזבים לפרהסיה מאוד חשוב לבדוק שאין נתונים רשמיים, מבוססים ואמינים שבמקרה יראו לצופות ולצופים שהפרסומים השיקריים אינם נכונים. למעשה, זה קצת מקלקל את התוכניות לזוממים להרע לאחרים כשאי אפשר להוכיח את הטיעונים, או כשהאמת חלילה מתגלה ברבים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- זדים חרדתיים שמלבינים פנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “כזבים, שקרים ונתונים אמינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן