כזבנים משקרים ומנהיגים פועלים

כזבנים משקרים ומנהיגים פועלים

כזכור לזוכרות ולזוכרים, לפני הרבה שנים הנאשם בפלילים הבטיח לנו לחסל אירגון של טרוריסטים רצחניים.

אומנם, מוכר הרהיטים הרהוט יודע לשחק נפלא במילים, אבל הוא קצת דל במעשים טובים. מי יודע, אולי בגלל זה הוא מסובך עד צוואר בהליכים משפטיים. בעברית קלה, הנוכל הבטיח למוטט את שילטון החמאס בעזה, אבל גם ההבטחה הזו לא קויימה.

מאז ההבטחה המרשימה, נפלו עלינו אלפי טילים, ראינו שדות בוערים, היו נפגעים והרבה ילדים מבוהלים. במילים אחרות, לא תמיד הבטחות של כזבנים סידרתיים מתממשות, וזה קצת מאכזב את המאוכזבים והמאוכזבות.

ציטוט:

תמונת הניצחון של חמאס היא תוצרת ישירה של מדיניות נתניהו.
זמן קצר לפני שנכנס לתפקיד רה”מ ב-2009, הבטיח נתניהו למוטט את שלטון החמאס בעזה. 12 שנים אחרי, אותו ארגון גרם לפינוי משכן הכנסת ושיבוש יום ירושלים.

עד כאן ציטוט.

הממשלה הציונית והדמוקרטית שאינה כנופייה עבריינית פועלת בנחישות תקיפה. לעומתה, הנאשם בפלילים אישר להעביר לטרוריסטים כספים, ובתמורה הם ירו עלינו טילים.

למה הכזבן סתם הבטיח לחסל איומים ועד היום הם קיימים , מטרידים, מאיימים ומעצבנים? זה לא יפה לשקר לצופות ולצופים לצרכים פוליטיים אנוכיים בעוד שהילדות והילדים בדרום סובלות וסובלות הרבה שנים.

כמה טוב שהנאשם בפלילים כבר לא מנהל לנו את החיים. כמה טוב שישראל מראה לאוייביה שאיתנו לא משחקים. כמה טוב שממשלת ישראל כבר לא מאשרת העברת מזומנים לאוייבים מסוכנים אלא פועלת בנחישות תקיפה לנטרל איומים.

קישור לוידאו ביוטיוב. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- קדושת החיים מצדיקה חיסול איומים. קישור למאמר בשם- איומים עשויים לגרום נזקים. קישור למאמר בשם- רומזים, מסמנים, מנטרלים ומתכוננים. קישור למאמר בשם- יפה ששולחים הסברים לזדים. קישור למאמר בשם- הישראלים לא משחקים. קישור למאמר בשם- למה המאויימים מאיימים? קישור למאמר בשם- מחוסר ברירה עשוייה להעלם סכנה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים וסיכונים קיומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “כזבנים משקרים ומנהיגים פועלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן