כנופייה עבריינית והדמוקרטיה הישראלית

כנופייה עבריינית והדמוקרטיה הישראלית

זה לא תמיד נעים להביט במראה, וזאת משום שנשקפת בה בבואה שמציצה עליך בחזרה.

כדי לראות המציאות בלי משקפיים ורודות או קודרות שסתם מעיבות על התחושות הנעימות צריך להתגבר על החששות, להדליק את האורות, ואז להסיק מסקנות בלי יותר מידי התרגשויות או רגשות.

אם זה במקרה קצת מפחיד, מצער, מדאיג או אולי יותר מידי מטריד להבין מה קורה במציאות המרה בהחלט אפשר להפסיק לקרוא את המאמר הקצר כרגע, ובהחלט אפשר להאזין למוזיקה מרגיעה או לטעום איזה מנה טעימה.

ראש הכנופיה הוא פושע סידרתי שנאשם בשלל תיקים פלילים, וגם אחראי לאסונות לאומיים.

השר הממונה על הביטחון הלאומי הוא עבריין גזעני וביריון תוקפני. חלוקת נשקים תוך התעלמות מהליכים מסודרים, קבירת מימצאים בלי בדיקת רופאים, התעללות זוועתית בשבויים ומניעת הכנסת סיוע לאזרחים מראים די בבירור שהמורשע בשמונה תיקים עדיין מצפצף על החוקים.

מי שצולם כעציר שתקני, מרדני וסרבני שנתפש עם מאות ליטרים של חומר נפיץ אמור לשמור על הכסף הציבורי. מתוקף תפקידו הממלכתי הוא ניסה לסרב לרכוש ציוד ביטחוני חיוני, דבר שמאוד יסכן את הביטחון הלאומי, וזאת רק בגלל מאמץ סחטני לקבל רשות להפר את החוק הבינלאומי לצורך פוליטי אישי.

בין שאר מעלליה המעניינים, הגסים והמביכים, שרת התחבורה סיבכה עצמה לא רק בסיוע לפושע במודע אלא גם בבגידה בשליחותה הציבורית, לכאורה בגלל אפלייה אסורה.

שר המשפטים שואף לדרוס ולרמוס את הנהלים הדמוקרטים, והוא עושה כמיטב יכולתו לתקוע מקלות בגלגלים ולעכב הליכים.

שר החוץ שלנו מתנהג כמו פר ביריוני בחנות חרסינה. הכל מתרסק, מתנפץ ונשבר בגלל שהוא לא ממש ניזהר או מתנהל באופן דיפלומטי אלא פועל באופן נימהר, ילדותי, כוחני ומוזר.

השרים שמתחזים ליהודים כשרים הם בעצם חמדנים, סחטניים, גזלניים, בדלניים, לא דמוקרטים, לא ציונים ולא תורמים אלא רק לוקחים מאחרים. הם לא מגדלים ביכורים, לא עובדים שישה ימים ובעיקר מנפנפים בקרדומים קדושים. כנראה שזה המצב בגלל שהם לא באמת מצייתים לחוקים או מאמינים בסיפורים קדושים אודות העולמות הבאים והצורך להמנע מחטאים.

שר הביטחון ניסה באומץ ותעוזה להתריע בפני האומה מפני סכנה, וראש הכנופייה ניסה לפטר אותו רק בגלל חשיפת עובדה ידועה לפרהסיה. למרבה המזל, הפושע נבהל מתגובת הקהל וחזר בו, אבל זה עדיין לא תיקן את המחדל.

בקיצור, נראה שעל הנהגת הדמוקרטיה הישראלית השתלטה כנופייה עבריינית שמאוד מזיקה לה. אולי כדאי לנו לבחור בממשלה שאין לה כיתבי אשמה, כזו שכן מכבדת את חזונה של המדינה וחוקיה?

קישור למאמר בשם- חבורת פושעים בינלאומיים. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטיהור המישכן. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

5 thoughts on “כנופייה עבריינית והדמוקרטיה הישראלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן