כשההנהגה כושלת הפרהסיה כולה סובלת

כשההנהגה כושלת הפרהסיה כולה סובלת

במקום לדאוג לתושבות ולתושבים המנהיגים האיראנים מבזבזים המון כספים על מימון אמצעים מאוד מסוכנים ותמיכה בטרוריסטים אלימים?

למה השליטים לא שומרים על שלום האזרחיות הפרסיות והאזרחים הפרסיים ובמקום זה בעיקר זוממים ומתאמצים להזיק לאחרים? מה, לא מעניין אותם שבשווקים לא יהיו מוצרי מזון טריים לרעבות ולרעבים?

ציטוט:

בצורת באירן: חוקרים מזהירים ממשבר קיומי
הירידה בכמות המשקעים וניצול יתר של מי התהום מציבים את הרפובליקה במצב קשה • משבר האקלים מורגש היטב ויש סכנה ממשית לביטחון התזונתי של האזרחים האירנים • בגלל שאיבת היתר האדמה באזור טהרן שוקעת ב-20 סנטימטרים מדי שנה

עד כאן ציטוט.


איך זה שהאזרחיות והאזרחים תמיד סובלים בגלל חוסר אחריות של מנהיגים אנוכיים, קיצוניים ואטומים? נראה שהבעייה פוגעת בנו באופן די מחזורי, וההיסטוריה נוטה לחזור על עצמה במעגלים עד שמשתעממים.


למעשה, גם אצלנו רק לאחרונה היו סיכונים קיומיים דומים, אבל למרבה המזל בדמוקרטיה ניתן להיפטר מהמושחתים המזיקים שלא מתעניינים באחרות ואחרים בעזרת פתקים.


בעזרת השם, במהירה יפרוץ שלום איזורי כאן, ואולי נוכל לעזור לאיראן להסתדר עם מצוקת המים ושקיעתה של טהראן. סך הכל, לישראל יש יכולת מופלאה ליצור גידולים מניבים בשטחים מדבריים, כך שהסדרה ורגיעה רק תביא תועלת עצומה לכל הצדדים, שכרגע סתם מנפנפים בחרב שעדיין אינה שלופה בפני המיקרופונים להנאת הצופות החרדות והצופים המודאגים.

במציאות שאינה תוצאה של הסתה, השמצה, הכפשה, התססה, אמונה שגויה, אי הבנה יזומה או בלי כוונה רעה, וליבוי שינאה מזיקה, האוייבים האמיתיים והמשותפים של כולנו הם הקיצונים, הבורים, אסונות טבע שבאים ברצון השכינה שבמרומים, הרשעים, הזדים, מחלות ועבריינים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

קישור למאמר ב N12

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן