לא נשענים או בוגדים אלא משתפים

לא נשענים או בוגדים אלא משתפים

אוי ואבוי… יתכן שישראלים שאינם לגמרי כשרים לא יתמכו בגזענים סרבניים שאינם סובלניים?

אז מה, המיעוטים המושמצים יעדיפו דמוקרטים שוויונים על פני קיצונים ששונאים אחרים? ממש מדהים.

ציטוט:

עודה בריאיון ראשון לאחר פירוק המשותפת: “לא שולל שיתוף פעולה עם לפיד וגנץ”

עד כאן ציטוט.

עכשיו רק נותרת השאלה האם האזרחים הדמוקרטים הכי המקופחים במדינה יתמכו בדמוקרטים שוויוניים ושוחרי הסדרים או בגזענים שמכפישים, שונאים ומשמיצים מיעוטים. מי יודע? אולי הקמת מפלגה של קיצונים מפחידים תעודד אותם לבוא להצביע מתוך חרדה קיומית עזה באוטובוסים גדושים?

מצד שלישי, אולי המיעוטים לא יקומו להבטיח שהם אזרחים שווים כי זו לכאורה בעייה שרק מעניינת היהודים? לפי מה שנאמר לעיל, סביר שאחוזי ההצבעה במגזר יהיו גבוהים, ואולי אפילו יתגשם החזון הלאומי והם ישתלבו בחיים בציבוריים.

למעשה, אם הנס הזה יקרה, הכנופייה העבריינית והלאומנית כבר לא תטפח שנאה, שאינה דרכה של תורה, נשוב לרעיון הציוני שהגה איזה חוזה, ונגיע להסדרה רגועה במקום להמשיך בסבבי הלוחמה.

סביר שהגזענים יזעקו ששיתוף ישראלים שאינם כשרים זו לכאורה בגידה נוראה וסכנה למדינת היהודים, אבל במציאות, זה בעצם מה שכתוב במגילה שהקימה לנו מדינה שוחרת שלום אחרי אלפי שנים. למה שהקיצונים הסרבניים יתנגדו לחזון הציונים והנביאים?

במילים אחרות, בזכות דאגתם של הדמוקרטים הכי מקופחים מגזענים אלימים ומאיימים יש סיכוי ממשי להגשים את חזון המייסדים ולחיות חיים קצת יותר נורמאליים, פחות אלימים, עצבניים וכואבים.

יש מסרים שחשוב לשמוע הרבה פעמים: שלום אינו רעיון שמאלני או בוגדני אלא החזון היהודי והלאומי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- חזון הנביאים וקיצונים הרסניים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “לא נשענים או בוגדים אלא משתפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן