הגזענים באים והמיעוטים רגועים?

הגזענים באים והמיעוטים רגועים?

הסתה לפחד, חרדה ושנאה מאוד עוזרים לשליחי הציבור שעוסקים בפוליטיקה, שהיא בעצם משחק משעשע בהנדסת תודעה.

לאחרונה, נאשם בשלל תיקים פלילים שכבר נשפט בערכאה הוציא מהבקבוק מפלגה שעל דיגלה גזענות, שנאה ולוחמה, שזה ההפך הגמור מחזון האומה.

הדבר המזיק הזה נעשה בתקווה להתחמק מהרשעה וישיבה משועממת בתא, ללא קשר לטובת המדינה, לשבועת הנאמנות שניתנה או לכתוב במגילה.

מה אפשר לומר? כנראה שעכשיו יש סכנה לדמוקרטיה. סך הכל, המורשעת הלקוייה והמשכילה כבר הבטיחה בצרחה רמה שתהייה כאן אדמה חרוכה אם חלילה יעזו להציק לעבד הצייתן שלה, זה הכזבן הנכלולי שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה שגם קיבל מכתב אזהרה מנומס מאיזה ועדה.

בכל מקרה, מה שהנוכל הסידרתי עולל בכוונה רעה בעצם מאוד יעזור לדמוקרטיה, וזה ממש נפלא. סךהכל, הפצת פחד וחרדה מאוד עוזרת להוציא את האוכלוסייה הרגועה משלוותה, ולכן היא תצא להצביע בבהלה קיומית עזה כדי למנוע סכנה לדמוקרטיה ולעצמה.

בעברית קלה, המיעוטים הישראליים לא ממש יתערבו בהליכים הפוליטיים המרגשים כל עוד היהודים רבים, משמיצים, מכפישים ומתווכחים. כך זה היה הרבה שנים. מצד שני, בבחירות הקרובות יהייו שינויים דרמטיים, והתודה מגיעה לנאשם בשלל תיקים. סך הכל, רק בזכות מעשיו הנכלוליים, המפחידים והמזיקים עכשיו המיעוטים מבועתים

ציטוט:

במפלגות הערביות חוששים: לראשונה מקום המדינה – אף אחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה.
ברחוב הערבי מתלהט קרב על דעת הקהל: בבל”ד מנסים לקבע נרטיב שלפיו לפיד ניסה לחסל אותם • ברע”ם ובחד”ש-תע”ל מוטרדים ומזהים לאחרונה תמיכה שהולכת ועולה בבל”ד • התרחיש שממנו חוששים: סחף של עשרות אלפי קולות לבל”ד יביא לכך שאף מפלגה ערבית לא תיכנס לכנסת.

עד כאן ציטוט.

אם המיעוטים לא יבואו להצביע באוטובוסים גדושים יתכן שאת ישראל ינהלו גזענים מסוכנים ועברייניים שאינם שוויוניים או נחמדים, במיוחד לאלה שבעיניהם אינם מספיק כשרים. המחשבה הזו היא די מפחידה, ולכן נפלאה בעבור שלומה של הדמוקרטיה.

האם המיעוטים הישראליים ישבו בשלווה רגועה בבתים כדי לנגב בעזרת פיתה טרייה חמוס נהדר עם טחינה טעימה, ואולי לכרסם חמוצים וירקות טריים, ובכך יאפשרו לגזענים ששונאים אחרים להרוס להם את החיים?

בקיצור, מה שיעודד את המיעוטים למהר ולהצביע לדמוקרטים זה החשש מפני הגזענים המפחידים, והתודה כנראה מגיעה לנאשם בפלילים.

קישור למאמר בשם-שוויון, ביטחון ושלום, לא עוון ומדון. קישור למאמר בשם- לא נשענים או בוגדים אלא משתפים. קישור למאמר בשם- שיתוף פעולה יושיע את הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- למה הגזענים מתחזים ליהודים? קישור למאמר בשם- הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הגזענים באים והמיעוטים רגועים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן