למה הגזענים מתחזים ליהודים?

למה הגזענים מתחזים ליהודים?

הנאשם בשלל תיקים פלילים חמורים הקים מפלגה של גזענים מסוכנים בתקווה לחמוק מהרשעות וישיבה מאחורי סורגים.

מרוב בהלה, חרדה וחוסר מחשבה על שלום הדמוקרטיה העבריין הסידרתי הוציא מהבקבוק שד לאומני פראי ומרדני, כזה שעשוי להביא לחורבן החזון הלאומי בהיותו לוחמני, תזזי, כוחני, סרבני, עברייני ועצבני.

מעניין אם הישראלים שאינם משתמטים או סוחטים תקציבים בעזרת נפנוף בקרדומים קדושים ינהרו לקלפיות באוטובוסים עמוסים כדי לתמוך באלה ששונאים מיעוטים וזוממים לעולל להם מה שלא היה נעים ליהודים הנרדפים הרבה שנים?

ציטוט:

לקראת הבחירות לכנסת האחת עשרה ב-1984, ניהל מסע בחירות אגרסיבי שבו חזר על הסיסמה “תנו לי את הכח – אני אטפל בהם”. לסמלה של התנועה נבחר דגל צהוב ובו אגרוף קמוץ המונף אל על, כשהוא בתוך מגן דוד מלא, והמילים “רק כך” (אשר נלקחו, באופן מכוון, מסמלו של האצ”ל).תנועת כך חרתה על דגלה את רעיון הגירוש בכוח של ערביי ישראל ודגלה במדינת הלכה – ניהול המדינה על פי חוקי ההלכה והמשפט העברי.

ציטוט:

איתמר בן גביר (נולד ב-6 במאי 1976) הוא חבר הכנסת בכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת עוצמה יהודית ופעיל ימין רדיקלי ישראלי.במהלך פעילותו הפוליטית הוגשו נגדו, לדבריו, חמישים ושלושה כתבי אישום,[2] שמתוכם הורשע בשמונה עבירות פליליות, בהן התפרעות, הפרעה לשוטר והסתה לגזענות,[3] וכן שתי הרשעות בהחזקת חומר תעמולה עבור ארגון טרור[4][5] ושתי הרשעות בתמיכה בארגון טרור.בן גביר הצליח למשוך תשומת לב גם בעזרת פרובוקציות. זמן קצר לפני רצח רבין (1995) הציג לתקשורת את סמל מכוניתו של רבין, והכריז: “כמו שהגענו לסמל הזה, אנחנו יכולים להגיע לרבין”

עד כאן כאן ציטוט ממתחזים ליהודים שלא ממש מבינים בעיקרה של היהדות, לא ממש רדפו שלום וגם האמינו באלימות, אכזריות וגזענות, שזו טעות סרת התחשבות, מוסריות ואנושיות.

לממשיך דרכו הרעשני של המתחזה ליהודי יש עבר פלילי, כנראה בגלל שהוא עבריין סידרתי, מרדני, גזעני ותוקפני.

למה הנאשם בשלל תיקים סבור שצריך לרמוס את הדמוקרטיה וחוקיה רק בגלל שהוא מפחד לקחת אחריות על חטאים, כשלים ומישגים? המיעוטים והדמוקרטים רוצים שישלטו כאן גזענים מסוכנים?

קישור לויקיפדיה. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן? קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “למה הגזענים מתחזים ליהודים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן