למה יש דהרה לחקיקה פסולה?

למה יש דהרה לחקיקה פסולה?

השעון מתקתק ובעוד כמה ימים הנאשם בפלילים יזומן להתייצב בית המשפט הגבוה לצדק. הפושע הסידרתי ינסה להסביר בערכאה מדוע אין להוציאו לניבצרות לאחר שהוא הפר הסכם חוקי.

נראה שהניסיון הנואש לבטל חוקים, לשלוט בשופטים ולרמוס מוסדות דמוקרטיים מושפע מהדברים. אומנם, העבריינים דיברו בציבורי על רצון בהידברות והסכמים, אבל בפועל הם לא עוצרים ברמזורים אדומים אלא דוהרים קדימה, שועטים ורומסים.

ציטוט:

בקואליציה נערכים להגביר את קצב חקיקת הרפורמה.

החלק השני ברפורמה יגיע יגיע לדיון ולהצבעה בקריאה ראשונה, בעוד החלק הראשון יתקדם בסדרת דיונים מרתוניים בוועדת החוקה • בתוך כך, רוב הצדדים המתדיינים בחסות הנשיא בפשרות ברפורמה המשפטית, הסכימו לאפשר את קידום “חוק דרעי 2”

עד כאן ציטוט.

כזכור למי שזוכרת וזוכר, הכנופייה העבריינית סיפרה לפררהסיה שהיא לכאורה מעוניינת בהידברות, אבל בפועל היא עושה ככל שביכולתה כדי להעביר חקיקה שתזיק לדמוקרטיה, ועושה זאת בצורה חפוזה.

בעברית קלה, העבריינים אמרו שהם מוכנים להאט, להתגמש ולדבר על פשרה אבל בפועל נמשכת הדהרה הפרועה.

הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה יכולה להקים ממשלה ראוייה בלי בעייה, וללא צורך בעוד הליך בחירה.

בגלל האמור לעיל, הפושעים כנראה חשים מבועתים, מפוחדים וקצת מודאגים. נראה שהם עושים ניסיון אחרון במאמץ להעביר חוקים פסולים שיחלצו עבריין סידרתי מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

ללא קשר להצבעה חפוזה על חוקים שאינם ראויים, בעוד כמה ימים הפושע יודח בגלל הפרת הסכם ניגוד העניינים, ובג”צ גם לא יאשר שינויים שיחבלו בהיותינו דמוקרטים.

אין חובה לחוש חרדות קיומיות עמוקות, מוטרדות או מודאגים, רק צריך להיות סבלניות וסבלניים.

ללא קשר לפיטפוטים ריקים אודות רצון או מוכנות לדון בחוקים המוצעים, הניבצרות תגיע בעוד כמה ימים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- רודנות, סרבנות וניבצרות. קישור למאמר בשם- ממשלה עבריינית זו בעייה לאומית. קישור למאמר בשם- כנופיה מאיימת על הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “למה יש דהרה לחקיקה פסולה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן