לציבור יש זכות דיבור?

לציבור יש זכות דיבור?

בשלב זה עדיין מותר לשתף הגיגים עם הציבור, ולבינתיים יש בארץ חופש דיבור. מצד שני, יתכן שבעתיד הקרוב גם זה כבר יהייה אסור.

מי יודע? אולי לכנופיה גם יש כוונה לבטל את רשות השידור? האם לדעתניות צדקניות ולדעתנים ביקורתיים יסגרו המיקרופונים?

ציטוט:

השר קרעי קרא לסגור את התאגיד, וספג קריאות מהקהל: “אין דמוקרטיה בלי שידור ציבורי”
שר התקשורת דיבר בכנס לעיתונות באוניברסיטת רייכמן, שם גם קרא להפריט את גל”צ ולסגור את הגופים שאחראים על הרגולציה של השידור המסחרי, וטען: “אני רואה תקשורת מוטה מדי לכיוון שמאל”. אחד מהמוחים נגד קרעי הוצא בכוח מהאולם.

עד כאן ציטוט.

נו טוב. היה נחמד להתחזות לעיתונאי פטפטני ומידי פעם כל הזמן לדבר בחרוזים משעממים לעמי, אבל בחיים הכל זמני. מי יודע? יתכן שילקח רשיוני המקצועי לאחר שיוחלט שאינני עיתונאי מספיק קיצוני או שאני פחות מידי יצירתי.

לפי מה שמדווח בעיתון כנראה שבעתיד הקרוב יבוא לקראתי איזה קרעי לוחמני וינסה להסות אותי. יתכן שכבוד השר יחליט שאין צורך לתת זכות דיבור חופשי למי שחושב באופן עצמוני, אבל דעתו של המשרת נאשם פלילי קצת שונה משלי.

מה יקרה לחזון הציוני אם הוא יקום מחר בבוקר ויגלה שהוא כבר לא עם חופשי? אולי מכת”זית תשלח בבהילות על ידי פושע שהורשע להשפריץ זרנוקי מיים עזים על העם העברי? הנוזלים הרטובים ימחקו את החלום הלאומי?

יש שיר קיצבי שאומר- “אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי”. בצורה דומה, כנראה שהעם הישראלי לא יסכים להמליך פושע סידרתי. מה, אם יסגרו את רשות השידור הציבור לא ידע שכנופיה עבריינית מנסה להשתלט על הדמוקרטיה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים. קישור לשיר- אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי. קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “לציבור יש זכות דיבור?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן