לקיצונים אלימים אין אלוהים

לקיצונים אלימים אין אלוהים

רוב האנשים בעולם אולי לא תמיד שמחים או רגועים אבל הם אינם קיצונים אלימים ורצחניים. למעשה, בכל הדתות התנהגות פוגענית, חסרת התחשבות ומזיקה נחשבת לפשע, שהרי כמו שבגן פעם הוסבר לקיין אבינו זו בעצם עבירה מאוד רצינית שמעידה על חוסר שליטה עצמית והעדר גישה אנושית.

מותר לנטרל סכנה אם אין ברירה, אבל אסור להרע בכוונה. הדבר הזה ידוע לכל המאמינות והמאמינים שכן מכבדים את מיצוותיו העיקריות של השוכן במרומים או את החוקים המקומיים.

למרבה הצער, לעבריינים סידרתיים, לפושעים אלימים ולחוטאים שמוסתים לשנאת אחרים אין אלוהים.
הרוב המתון בדרך כלל מתנהג באופן שלא מהווה סיכון. לעומת זאת, קיצונים מלאי שנאה שואפים לפגוע ולהזיק לאחרים כאילו שזה רצונו של אלוהים. על טעויות פוגעניות משלמים.

הציבור לא אוהב פושעים רצחניים, וגם מבין שחיוני לנטרל איומים מסוכנים כדי למנוע נזקים יותר חמורים.

ציטוט:

בעולם הערבי מגיבים על סרטון התצפיתניות: “חטיפה ותקיפת נשים – דאעש”

פרסום התיעוד הקשה של חטיפת התצפיתניות מבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר – הוביל לתגובות גם מצד העולם הערבי • חמאס פרסם הצהרה רשמית והתנער מאחריות: “סרטון ערוך, נועד לעוות את תדמית ההתנגדות” • משפיענית מוסלמית: “הם הכו את הבנות, חולי נפש.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, זה אומנם הרגל ישן תמיד להאשים את היהודים, אבל הסרטונים מראים שהם הותקפו באופן אכזרי ושטני על ידי רוצחים אלימים וחסרי רחמים. לוחמי חופש אמיתיים לא מכים ואונסים נשים. את זה עושים עבריינים מופרעים שלא מסוגלים לשלוט ביצרים רעים.

טוב שהעולם יבין איזה זוועות נעשו ליהודים ומדוע הם קמו להביס את הרשעים וכדי להשיב למשפחות את החטופות והחטופים.

בהחלט מותר להמשיך לשנוא ולהאשים את היהודים שהמציאו את החוקים האנושיים הבסיסיים, וגם קצת קשה לשנות הרגלים בני אלפי שנים, אבל הסרטונים מראים שיש עכשיו בעולם סיכונים מפחידים אחרים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הסדר אזורי או סיבוך משפטי? קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “לקיצונים אלימים אין אלוהים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן