לתת למיעוט זו סחטנות?

לתת למיעוט זו סחטנות?

הלאומנים שבוגדים בחזון המייסדים לשוויון והסדרים איזוריים מתלוננים, רוטנים ומייללים.

ציטוט:

אין דרך אחרת להסתכל על זה: הקואליציה שרדה את החודש האחרון בזכות יאיר לפיד • רה”מ החליפי למד, כנראה מהטובים ביותר, איך לעשות פוליטיקה – רק שאותה פוליטיקה היא כל מה שהטיף נגדה בעבר.

עד כאן ציטוט.

מסתבר שלדעתם של המוסתים מחזון תורתם וארצם לתת סיוע תקציבי למיעוט קטן וסחטן זה דבר ממש לא יאומן.

עד היום משתמטים שלא מגדלים ביכורים, חלילה עולים על מדים או משלמים מיסים קיבלו מהנאשם בפלילים כל מה שהם רוצים, אפילו שהם לא ציונים, לא שוויוניים ולא באמת כשרים.

זה לא היה קשה לסחוט תקציבים כבירים מעבריינים סידרתיים. רק היה צריך קצת לנפנף בקרדומים קדושים ומייד נפתרו כל המשברים הקואליציונים, במזומנים.

בחג מתן תורה צריך להביא ביכורים משבעת המינים לבירה, אבל המתחזים לכשרים רק ממלמלים בישיבה שתוקצבה על חשבון הפרהסיה, ולוקחים מאחרים בלי לגדל מאומה.

העם כנראה התרגל למצב המשונה והפסול שנוצר במדינת היהודים, ראשי הקואליציה שהודחה כולם הסתבכו בפלילים, והמתחזים לכשרים סחטו וקיבלו תקציבים שנחצבו בעזרת קרדומים עברייניים. השוד הלאומי הזה נמשך הרבה שנים, וחוץ מהחילוניות המקופחות והחילונים הזנוחים כולן וכולם חשו מרוצות ומאושרים.

למרבה הפליאה, אחרי די הרבה סיבובי בחירות יקרות ומיותרות הסתבר שלציבור כנראה נמאס מהנאשם בפלילים, זה שבעיקר הביא עלינו צרות, סגרים, תיקים פליליים, אלפי טילים, המון שדות בוערים, נתן מימון לטרוריסטים וגרם לסיכונים ביטחוניים שכן לא חוסלו איומים.

בעזרת השם, השילטון מלא העוון הודח ברצונו של ההמון בציון, וממשלה רעננה, שקולה, אחראית וציונית הביאה תפנית.

חלילה, אם יש משבר קטן בקואליציה ומושגת פשרה שתשמור על היציבות במדינה שכבר מספיק סבלה, מייד קמה זעקה מהקבוצה שסולקה מהשררה, זו שנתנה למיעוט שמתחזה לדתי כל מה שרצה, בלי שום בעייה.

למה נותנים תקציבים לשותפים? זועקים הצורחים, מי עושה כאלה דברים נוראיים, מוזרים ומזיקים? הרי להסתדר עם ישראלים שאינם ציוניים זה דבר מסוכן שאותו רק עושים בוגדים שוחרי הסדרים שאין כנגדם אישומים.

אולי הערה אחרונה תוסיף הבהרה למה שנאמר עד עתה, שכן חשוב לתקן שגיאה.

המילים- “רה”מ החליפי למד, כנראה מהטובים ביותר, איך לעשות פוליטיקה” כוללות את המונח- כנראה, וזה אולי מרמז שהכותב מודע לעובדה שהוא טועה ומטעה.

חלילה, ראש הממשלה החליפי היה באמת לומד מהכזבן הנכלולי הרי שהוא היה הופך לנאשם פלילי. חוץ מזה, אם מישהו הוא לכאורה הטוב ביותר מדוע העבריין הסידרתי הסתבך עד צוואר באישומים וישלח להסגר בתום ההליך המשפטי?

צבוע זה יונק טורף ולא כשר שאינו ממש נאה או יפה. לעומת זאת, צביעות זו תכונה אנושית שאינה נאה או יפה.

קישור למאמר ב- N12.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן