מי התפרע? בעל הבית השתגע?

מי התפרע? בעל הבית השתגע?

מה קורה כאשר נותנים לעבריינים ופושעים מסוכנים לנהל מדינה? התוצאה טובה?

למרבה הצער, השילטון במדינה קורא לאזרחים הדמוקרטיים שמוחים נגד מושחתים לא להשתמש בסמלים נאצים, יש כוונה לבטל את החוקים, להכשיר שרצים מזיקים, לרמוס מוסדות ממלכתיים, ומושמעים איומים כנגד לובשי מדים שמתמודדים עם מתפרעים אלימים בשחורים. בקיצור, קצת קשה להיות שמחים או רגועים.

ציטוט:

מאות חרדים מפגינים בירושלים; בן גביר למפכ”ל: לבדוק תיעודי אלימות משטרתית.

שוטרים חסמו את דרכם של המפגינים לחנות הסלולר בה ביקשו לפגוע. בתגובה, המפגינים דחפו את השוטרים, ריססו נגדם גז פלפל והשליכו ביצים לעברם. השוטרים פיזרו את המוחים באמצעים לפיזור הפגנות והדפו אותם. בן גביר ביקש משבתאי לקבל “תמונת מצב מלאה” של האירוע.

עד כאן ציטוט.

לפני כמה ימים יצאה הודעה לשוחרי שלום דמוקרטיים שלא יביאו להפגנה שלטים עם סממנים נאציים, כמו למשל תמונת משחרר ירושלים במדי צוררים, ועכשיו הפושע המורשע שאחראי על המשטרה מנסה להרתיע אותה מלטפל בהתפרעות אלימה.

מה אפשר לומר? כל הדבר הזה נראה קצת מוזר, אבל כנראה שמותר לחסל את חזון המדינה ואולי להאשים את הגורל האכזר כדי למלט פושע סידרתי מישיבה במאסר.

בשלב זה עדיין מותר לשתף הגיגים עם הציבור ויש בארץ חופש דיבור. מצד שני, יתכן שבעתיד גם זה כבר יהייה אסור. מי יודע? אולי גם יש כוונה לבטל את רשות השידור? האם לדעתניות צדקניות ולדעתנים ביקורתיים יסגרו המיקרופונים? נו טוב. היה נחמד להתחזות לעיתונאי פטפטני וקצת לדבר לעמי, אבל בחיים הכל זמני.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן