מי רוצה להיות נביא חילוני?

מי רוצה להיות נביא חילוני?

מעיון בציטוטים ישנים מסתבר שלא כל הנביאים החילוניים הם שוטים כזבניים שתמיד לגמרי טועים. למעשה, יתכן שהנבואה לא רק ניתנה לפטפטנים מקראיים עם חזיונות הזויים.

מצד שני, עד שהנבואה מתגשמת לפעמים עוברות כמה שנים, ואולי בגלל זה המאזינות מפקפקות והמאזינים לא ממש מאמינים.

חוץ מזה, לאזרחיות ולאזרחים יש נטייה לחשוב באופן עצמוני ולכן הם והן אינם זקוקות או זקוקים לעיצות משונות מפרשנים אלמוניים וזוטרים שחושבים עצמם לחוזים חילוניים.

היום מארק הזכיר לי מה כתבתי אצלו לפני הרבה ימים, והבנתי שלמרבה המזל לא הייתה שגיאה מביכה בתחזית שניתנה אל מול צופות וצופים, רק עיכובים קלים. האמת היא שמעולם לא חלמתי להיות נביא חילוני לעת זקנתי. זה סתם קרה ללא כוונה אחרי שהרב חסדו פעם קפץ לבקר בחלומי.

ציטוט:

Ron Kraus יולי 17 2017 ·

לפי כל הסימנים, דומני שבקרוב הסיפור המביש של הממשלה החשודה כנראה יגמר, ועם ביבי כבר יתעסק מישהו אחר, אולי שוטר או סוהר.

כשזה יקרה, בעזרת אשם, בטח אעבור לדבר על משהו אחר.

אישית, שינוי שלטוני יגרום הקלה ואושר, שכן די נמאס לי להסביר למשועממות ולאדישים את אותם דברים לגבי הנוכלים במשך שנים. לדעתי כבר הגיע הזמן שנדון בדברים יותר טובים.

עד כאן ציטוט שלמרבה הצער לא מנע את ההשתהות, שכן רק עכשיו סוף סוף מתחילים לנקות את השחיתות.

ציטוט ממאמר נושן משנת 2013 בשם-רוח הקודש ושליח על טוסטוס.

כל מה שעוללתי בשנים האחרונות היה בעצם במצוותו. לא הייתה לי ברירה אלא לציית להוראות שבאו ישירות מימנו. עם הסובלים הרחומים וכל המבינים הסבלניים הסליחה. כך זה פעם התחיל, ולכן לא ממש הייתה לי אפשרות בחירה:
.
אמש באה אצלי רוח הקודש לביקור בזמן שניסיתי לישון. האל שבחלומי קרא לי אישית ללשכתו. רעדתי קצת, לא אכחיש. מה לי שם? מה רע עשיתי בלי משים שבא לי יום הדין? ואני הקטן והנרעש לא ממש רציתי לבוא אל ההיכל הנורא, אבל הוא התעקש אז לא הייתה לי ברירה אלא לציית להוראה.
.
פחד, חיל ורעדה אחזוני, מייד שלתי את נעלי הבית מרגלי ונפלתי כורע על בירכי הרועדות, שחלילה לא אביט ישירות אל זוהר חסדו, ואמות מייד. שלום רוני, הוא אמר לי מבלי לבטל זמן, גש ותסביר להם שוב את מה שאמרתי כבר עשר פעמים, אבל נראה שאף אחד לא שם.
.
אבל למה? אבל מי אני בכלל? ניסיתי להתווכח קצת, אולי כדי להראות לו שגם חילונים הם יהודים טובים. למה דווקא אני מכל מבחר האמיצים והחכמים, הנבונים ויפי הבלורית והלומדים לתואר כהרף עין? אולי יש מישהו אחר שיבצע את המשימות? אבל לא, הוא התעקש וגם השמיע לי שיר קצבי שיעודד את ספקותיי ביכולתי לשמש כשליחו עלי אדמות- אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי.
.
הוא אמר שיעמוד לצידי כל עוד אהיה שליחו ואשא את דברו, וביקש שאעביר עבורו את ההודעות והטקסטים לעם שבחר לו. אז לבקשתו של אבינו אשר בשמיים אני מעביר כאן את הצעותיו, ואת השיר שבקישור, זה שאמור לחזק ולעודד את שליחיו:
.
תיקון עולם היא בקשתי המרכזית, שליחות קשה ומייגעת מאין כמותה. אין חשובה ממנה בין כל הדרכים, כי נתיבותיה לשלום, ורק היא מכל המשעולים תביא משיח לנגאלים. אש של אמונה קשה לכבות. צריך לנסות, לא להרפות, ולא להניח לעולם, גם כשקשה ומייאש או אם לוקח הרבה זמן ומרגישים ששום דבר לא מצליח אף פעם.
.
זה בערך כל מה שהוא אמר לי בחלומי. אני כנראה רק השליח עם הטוסטוס. הטקסטים הם שלו, שהרי לא אני כתבתי את התורה בעצמי.
.
כמובן, לתומי אני מניח שברגע שיחול שיפור משמעותי במצב הלאומי ותעשה מלאכתי האל הטוב יפסיק לסור אלי בלילות ולהשמיע הוראות נחרצות, תלונות וטרוניות שיבעיתו את מנוחתי. בכל אופן, זוהי תקוותי, שכן יתכן ובאמת יבוא יום שבו יגיע הזמן להפסיק לעביד בפרך את מקלדתי ולשוב בשלווה לשלוות אלמוניותי. לדעתי, זה יהיה טוב בשבילי, למולדתי ועמי, וכולי תיקווה שזה גם יספק, ירצה וישמח את בוראי.

עד כאן ציטוט.

קישור למאמר בשם- יתכן שמלכות נתניהו תסתיים במעשיהו.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

6 thoughts on “מי רוצה להיות נביא חילוני?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן