מי תוקע מקלות בגלגלי האומה?

מי תוקע מקלות בגלגלי האומה?

תקציבי ענק ניסחטו מהמדינה על ידי חמדנים שמתחזים לכשרים אבל לא תורמים לאומה, לא מגדלים ביכורים, לא משלמים מס הכנסה, לא משרתים בצבא, בזים לחוקיה ובעיקר מנצלים אותה וחיים על חשבונה.

בתי חולים קופחו, קשישים דלים ורעבים הוזנחו, חדרי מיון לילדים הובטחו אבל נזנחו, אך כאשר בישיבות דרשו הנאשם הפלילי מייד פתח את הארנק הלאומי ושילם לסחטנים ביד רחבה, שהרי הכסף לא שלו או חלילה מכיסו.

לאחרונה, יש בארץ מהומה ולכאורה קיימת בעייה בנושא ההשכלה. חלילה, לא מדובר בשלומה של הקשישה שזרוקה במסדרון על מיטה, במצוקתן ומצוקתם של מי שיצא ויצאה לפנסיה, או באישור העברת מיליונים לקבוצה טרוריטית ואלימה בעזה.

בצד אחד יש נציגת ועד שהיא כנראה עקשנית, כוחנית וסרבנית, ומהעבר השני יש ממשלה שמוכנה לפשרה הגיונית כדי למנוע סבל מההורים והילדים באומה העברית רק בגלל איזה הצגה פוליטית.

ציטוט:

“אם שרת החינוך לא תוציא צווי מניעה, האוצר יוציא”: פגישות מרתוניות בניסיון לפתור את משבר המורים.
השיחות בין מזכ”לית הסתדרות המורים לנציגי האוצר ממשיכות, בניסיון להגיע למתווה מוסכם על הסכם השכר של המורים • איום השביתה ב-1 בספטמבר עדיין בתוקף, ובאוצר מאיימים: “אנחנו לא נשב ונחכה על הגדר. יש לנו יכולת לפעול מול בית הדין לעבודה” • ארגון המורים, שהצטרף לאיומי השביתה, ככל הנראה יחתום על ההסכם מול האוצר.

ציטוט:

אישום: “יפה בן דוד פעילת ליכוד – לכן מאיימת בשביתת המורים”

שרת החינוך לשעבר, לימור לבנת, האשימה שמזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד פועלת ממניעים פוליטיים בשל קשריה עם מפלגת הליכוד – ולכן היא מאיימת בשביתה של המורים, לקראת פתיחת שנת הלימודים.

עד כאן ציטוט שאולי מסביר את ההתעקשות והסרבנות.

במבחן התוצאה לא נראה שיפה התקיפה באה למשא ומתן ברוח טובה מתוך כוונה למצוא פשרה. למעשה, כל ההצעות מהאוצר שמחפש מוצא נדחות בהתמדה, והנציגה בעיקר עוסקת בהטחת האשמות ונעיצת מקלות בגלגלי העגלה. מה הבעייה להתחיל את השנה ולהסכים להמשיך במשא ומתן רציף לעוד תקופה בלי לפגוע בפרהסיה לצרכי פוליטיקה?

למי יש רצון עז להראות שהממשלה הטובה לכאורה לא מצליחה בתפקידה? כל המורות והמורים בארץ רוצות ורוצים לפגוע בילדים ולא לסיים משא ומתן בהסכמים מקובלים? האם הנציגה התוקפנית באמת מייצגת את דעתן ודעתם של רוב המורות והמורים?

מי פעם אמרה שבלי בעלה תשרף המדינה? מי שלח מרגלים כדי לנסות להביך את מי שפיקד על הצבא בהצלחה? מי הסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה?חיברים של איזה נאשם בפלילים ריגלו אחרי שר המשפטים?

מי לא סבל מכאבי בטן גם שנפגעו חיילים בצבא? מי גרר אותנו לחמישה סבבי בחירות יקרים ומיותרים רק כדי לחמוק מהרשעה וישיבה בתא, גם על חשבון המדינה, סיבלה ומצוקתה?

מי יכול להנות ולשמוח אם תהייה שביתה? לא בטוח שיפה הנאמנה אשמה בבעיה החינוכית שעשויה לפגוע במדינה כולה, אלא בעיקר בצייתנות לדרך שגוייה, בוטה ומזיקה

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב- JDN. קישור למאמר בשם- שחיתות נוראה מזיקה לפרהסיה? קישור למאמר בשם- באתי, קילקלתי, נפלתי. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן