מסקנה זריזה תסיים את הפרשה

מסקנה זריזה תסיים את הפרשה

למרבה הצער, עורכי דין מתמחים בעיכוב הליכים, בסטייה מהנושאים העיקריים ובלקיחת הרבה מזומנים מנאשמים מודאגים בעבור התעלולים המשפטיים הללו, שלא תמיד עוזרים.

מסיבה זו, יש סיכוי טוב שמסקנות ועדת החקירה הראשונה יספיקו כדי להצדיק את השמתו הזריזה של החשוד המרכזי בתא, אולי עד לתום ההליך האיטי בערכאה.

כידוע לכל מי שיודעת ויודע, דרעי שכבר היה אסיר פלילי ביקש לסכן את חיי הציבור החרדי לצורך פוליטי אישי, השר ששמו דומה לחנה כנראה חסר חוט שדרה ולכן לא התנגד לתוכנית שעימה סכנה גדולה, וראש הממשלה נכנע, כי מי שביקש מימנו טובה הוא חובש כיפה, וזו השיגרה.

הכותרות כבר הודיעו למשפחות השכולות מי הם האחראים לאסון הנורא שגבה את חייהם של ארבעים וחמישה קורבנות, שרק באו לחגוג ולבלות, אבל צריך לחכות עד שיפורסמו המסקנות, וזה כנראה יהייה הרבה לפני ההרשעות.

ציטוט:

הבכירים שלא לוקחים אחריות: דרעי הפציר, אוחנה תמך, נתניהו הסכים, המפכ”ל אישר.

שר הפנים הוביל את המתווה להילולה ללא הגבלה, אחרי האסון דרעי לא אמר כמעט מילה. השר לביטחון פנים תמך במתווה, ואחרי ש-45 נהרגו אמר: “אחריות אין פירושה אשמה”. רה”מ נכנע ללחץ הפוליטי, לאחר ההילולה קרא רק ל”בדיקה”. המפכ”ל אישר תוכניות בלי שהגיע למירון – ולא לקח אחריות. האישים והגופים שיצטרכו לענות לשאלות אחרי מחדל מירון.

עד כאן ציטוט שמסביר בדיוק מי נושא באחריות, וזה אומר שלכאורה הייתה הפקרות ועבריינות למטרות אנוכיות ופוליטיות, ואלה גדעו את חייהם של המון קורבנות.

סביר שנשמע מי אחראי לאסון במירון עוד הרבה לפני שיסתיים המשפט הראשון, אבל זה יתן הצדקה מצויינת לעצור את החשודים, שכן נראה שהם עבריינים מאוד מסוכנים.

הציבור מתבקש להשמיע קולות של תימהון כשתצא הודעה רשמית להמון מהועדה שטרחה לבדוק את האסון, אפילו שכבר מזמן ברור לנו מי הם העבריינים שאחראים לשכול וליגון מהפירסומים הנושנים בעיתון.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן