מרד בדמוקרטיה פוגע במדינה

מרד בדמוקרטיה פוגע במדינה

על פי חוק, ראש הממשלה של הדמוקרטיה היחידה בסביבה צריך לעדכן את ראש האופוזיציה לפחות פעם בחודש לגבי מצבה של האומה.

הנוהל הזה קיים מתוך הבנה שאם לפתע תוחלף ההנהגה הרי שהאומה שכבר מספיק סבלה זקוקה לצוות שמכיר את העבודה ומבין את האתגרים שפניה.

למרבה הצער, עבריינים סדרתיים שמסובכים עד צוואר בפלילים לא תמיד מצייתים לחוקים או מתחשבים באחרים אלא בעיקר עושים מה שהם רוצים.

ציטוט:

פגישת החפיפה בין נתניהו לבנט: חצי שעה בלבד. לא ברור אם השניים ייפגשו לפגישת חפיפה נוספת.

עד כאן ציטוט שלא ממש מעיד על אחריות, ממלכתיות או בגרות. למעשה, הנאשם הפלילי גם דיבר אופן תמידי וחרדתי על האיום הקיומי כנראה מציק לו באופן אישי, אבל במשמרת שלו הורע מאוד מצבנו הביטחוני.

לא בטוח שהנאשם הנכלולי מגיע לתדרוכים שבועיים באופן סדרתי, אחראי, ממלכתי וצייתני. למעשה, כבר התגלה שחברי הכנופיה מקבלים עזרה מזיקה מאיראן הרחוקה, הם מסרבים לקיים את שבועת האמונים שניתנה, ולא רוצים לשלוח נציגים לעבודה בועדות המליאה.

הקיצונים העברייניים מתפרעים, צורחים, מפריעים, משמיצים, שובתים, תוקפים, וגם מאיימים לרמוס ולדרוס מוסדות דמוקרטיים, ולכלוא את כל הציונים. אם האיראנים קיוו ליצור פילוג, איבה ומהומה אצלנו במדינה הרי שהם בטח חשים הנאה רבה.

מה אפשר לומר? לא נראה שחברי הכנופיה ממש מתעניינים במצב האומה, בשלומה או ביטחונה.

אולי כל מה שחשוב זה לקלקל, לנסות לתקוע מקלות בגלגלי העגלה ולייצר מהומה מזיקה רק בגלל שקצת לא נעים לזועפים לחוש כמודחים ומפסידים שיושבים מתוסכלים, נעלבים, מבוהלים וכעוסים באופוזיציה, זו עם שלל כיתבי האשמה כנגד ראשיה.

יתכן שיש צורך להפעיל את הסדרניות המנומסות והסדרנים האדיבים במליאה בצורה יותר תכופה ויעילה, ולהוציא ללא השהייה את כל מי שמתחיל להשתולל ולהתפרע כאילו אין בכיתה מורה.

בלי זה, כנראה שיהייה קצת קשה לנהל את המדינה, שכן הכנופיה החצופה עושה ככל יכולתה להזיק ולהפריע לעבודת ההנהלה בכוונת תחילה.

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בשם- ממציאים סיבות למהומות. קישור למאמר בשם- למי שהרס יגיע פרס מפרס? קישור למאמר בשם- איראן כבר מזמן כאן. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הליכודניקים מעבירים מסרים איראנים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן