למי שהרס יגיע פרס מפרס?

למי שהרס יגיע פרס מפרס?

פרופילים איראניים מזוייפים נחשפו כמסייעים לליכודניקים. מטרת התוקפים הזדוניים הייתה להעביר מסרים מפלגים, משסעים ומכפישים כדי לקעקע את היציבות והלכידות החברתית במדינת היהודים.

מה אפשר לומר? לפי המהומות, הצרחות, ההאשמות, ההפרעות, השביתות וההצגות במליאה איראן בהחלט יכולה לחוש מאוד מרוצה. קצת חבל שהמודחים משתפים פעולה עם סוכנים זרים כנגד מדינת היהודים, אבל ככה זה עם עבריינים מזיקים ופוליטיקאים נכלוליים. אפילו האמצעים הפסולים נחשבים בעיניהם כשרים.

ציטוט:

האופוזיציה יצאה מהדיון על חוק החשמל מרוצה. היא תפסה שלוש ציפורים במכה אחת – היא הוציאה את בנט משלוותו וסדקה את חזות ראש הממשלה המאופק; העלתה לסדר היום את חוק החשמל שמביך את חברי הכנסת הימנים בממשלה; ובעיקר שידרה שהכנסת לא מתפקדת – אם אנחנו לא נשלוט, אף אחד לא ישלוט. על המהלכים הראשונים מגיע לאופוזיציה מלוא הפרגון – תפקידה להציג סדר יום אלטרנטיבי ולערער את שיווי המשקל של בנט והקואליציה שלו.

אלא שכנסת מתפקדת היא לא אינטרס של צד כזה או אחר – הכנסת היא מוסד של המדינה שיישאר כאן הרבה אחרי שחברי הכנסת מהספסלים האחוריים ישכחו. בשבוע שעבר חשפנו רשת של פרופילים אירנים זרים שפעלה ברשת. אנשי ביטחון ששוחחנו איתם הסבירו שמטרת העל של האירנים היא ליצור מלחמת כל בכל בפוליטיקה הישראלית ולייצר תחושה של אובדן אמון במוסדות. אם נשפוט לפי מה שהלך השבוע בכנסת הם יכולים להיות מרוצים ואפילו מאוד.

ציטוט עם ציטוטים:

מסתבר שמי שזעק שגורמים מסוכנים ועויינים לכאורה מסייעים למאבק הדמוקרטי נגד חטאים שילטוניים סדרתיים בעצמו קיבל עזרה מהאיראנים. מי היה מאמין שאנשי הימין מקבלים סיוע ורעיונות טובים מהפרסים? אומנם זה באמת קשה להפנים, אבל זה מה שכתוב בעיתונים.

ציטוט:

אחרי הפרסום אמש (רביעי) ב”מהדורה המרכזית” על רשת זרה עם תביעות אצבע מאירן שהצליחה להגיע באופן אישי לפעילים בולטים בליכוד – נחשפות עוד התכתבויות שמראות כיצד ניסו אנשיה ליצור קשר עם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר.

הרשת הזרה הצליחה להגיע באופן אישי לפעילים בולטים בליכוד ולגרום להם לשתף תוכן מקורי שיצרה. התוכן הועבר בהתכתבויות פרטיות בוואטסאפ והועלה לרשת במסווה של תוכן מקורי של אותם פעילי ליכוד.

על פי התחקיר, שנעשה ביחד עם ארגון “פייק ריפורטר”, מתברר שהחדירה הייתה עמוקה ואנשי הרשת גם סייעו בארגון הפגנות, הציעו לממן אותן, הכינו באנרים לקראת והציעו לפתוח קבוצות טלגרם.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הליכוד לכאורה קיבל וגם השתמש בעזרה שניתנה לו על ידי מדינת אוייב ששואפת להשמיד את ישראל הקטנה ולמחקה מהמפה.

עד כאן ציטוט עם ציטוטים.

מה אפשר לומר? דומה שעוד לא היה כזה דבר.

הכנופייה העבריינית עושה ככל יכולתה לפגוע במדינה העברית, ומדגימה במליאה התנהגות מרדנית, תוקפנית והרסנית. אולי כדאי שהכנופיה שהסתבכה, כשלה והודחה לא תעבוד בשיתוף פעולה עם אוייבי המדינה במטרה להזיק לה?

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- איראן כבר מזמן כאן. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הליכודניקים מעבירים מסרים איראנים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “למי שהרס יגיע פרס מפרס?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן