מתמסרת, מורדת, מתנצלת או מסתבכת?

מתמסרת, מורדת, מתנצלת או מסתבכת?

לא תמיד מה שפוליטיקאיות ופוליטיקאים אומרות ואומרים ברבים משקף את מה שהם והן באמת חושבות וחושבים.

לפעמים נחשפים ההבדלים המביכים, וכולן וכולם מבינות ומבינים מזה שלא כל הנציגות החינניות הן גם ישרות או חביבות, ואפילו יש נציגים ידועים והדורים שאינם אמינים, אולי בגלל האישומים הפליליים.

ציטוט:

הקלטות איילת שקד: “לפיד אדם שטחי, לא יודעת אם תהיה רוטציה”.

עד כאן ציטוט שמעורר קצת השתוממות.

שרת המשפטים לשעבר מספרת שלדעתה המלומדת ההסכם שמפלגתה חתמה עליו בהסכמתה לא יכובד כדי שכולם וכולם ידעו שהיא לא אמינה?

אולי תיקון קטן יסביר את מה שהיה צריך להישמע במקום הציטוט למעלה:

איילת שקד: “סתם חתמתי מרצוני החופשי. לא יודעת אם תהיה רוטציה”

עד כאן הצעה לאמירה חלופית שאולי תסביר לפרהסיה שמי שחתומה על הסכמה לא ממש עושה בחוכמה מעמיקה כשהיא מצהירה שיתכן שאי אפשר להאמין לה. למעשה, הדבר בעיקר חושף את נכלוליותה.

אם השרה תבקש מיאיר יפה סליחה על שדבריה הושמעו לפרהסיה בלי שנתנה לכך את רשותה, או תספר לו שזו סתם הייתה בדיחה, האם יהייה ניתן להאמין לה? למרבה הצער, כל המדינה עכשיו יודעת שהיא קצת מרשעת שמכזבת, מכפישה ופוגעת.

כמובן שלשים לב שיש בעייה או לתת לה אבחנה מקצועית ומדוייקת אחרי שנים של לימודים מפרכים, אימונים ארוכים, הדרכה ומעבר בחינה קשה לשם קבלת תעודה זה לא חוכמה. מה שבאמת חשוב זה למצוא פתרון יעיל לתופעה מטרידה או מציקה כדי שיהייה ניתן לעבור הלאה ולהתגבר על ההפרעה.

בעברית קלה, הקואליציה כבר יודעת מי הם והן החוליות הרעועות בה, אולי בגלל רעשי החריקה, הצרימה והבלימה. כדי להתגבר על הבעייה בצורה דמוקרטית ופשוטה יש להציע לרופא ועורך דין ישראלים שאינם קיצוניים תוקפניים להצרף לקואליציה, זו שכבר יושבים בה רופאי שיניים מסוכנים ואלימים.

בצורה זו, יתווספו למתונים בממשלה ידיים וכך לא יהייה צורך לסמוך על אנשים ונשים שאמינות אצלם ואצלן זה לא אחד מהצדדים הכי חזקים.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- הפוסל במומו חושף את עצמו. קישור למאמר בשם- ממשלה שתלויה על חוט השרה. קישור למאמר בשם- האמת לפעמים לגמרי שגויה. קישור למאמר בשם- קשרים חמים עם עבריינים. קישור למאמר בשם- עבריינים ראויים לתפקידים ציבוריים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מתמסרת, מורדת, מתנצלת או מסתבכת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן