מתפרנסים מעניינים לאומיים חשאיים?

מתפרנסים מעניינים לאומיים חשאיים?

נאשם פלילי שהוא גם כזבן נכלולי, עבריין סדרתי, חמדן, זגזגן הססן, וקמצן כפייתי מינה את ראש המוסד הישראלי באופן אישי, ועכשיו שניהם קצת מסובכים באופן ציבורי שכן לפתע נחשף טיבעם האנוכי והנצלני בפומבי.

כנראה שככה זה כאשר מאפשרים לפושע לכאורה לנהל את המדינה ביד רמה ובזרוע לקוייה כאילו שאין בדבר בעייה מאוד חמורה שמסכנת את הדמוקרטיה.

אחד אחד אנו מגלים שהשותפים הנאמנים של הנאשם בפלילים כביכול ביצעו עבירות וחטאים חמדניים ואנוכיים תוך ניצול מעמדם ותפקידם הציבורי לעשיית רווחים אישיים, כאילו שהם חלילה קצת מושחתים ולא לגמרי כשרים, אולי בהשראת בוסים מושחתים. מה אפשר לומר? ממש מדהים.

ציטוט:

ראש המוסד לשעבר יקבל חצי מיליון דולר מקרן היסוד תמורת הרצאות בחו”ל.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? ביתו של ראש המוסד לשעבר לכאורה קיבלה תפקיד עם המון שכר מגורם זר, דווח שחברו של החשוד המרכזי לקח מעטפות שמנות שבהן הרבה שטרות כמתנות, ועכשיו מסתבר שהוא לכאורה גם מתכוון לספר לכולם על עלילות המוסד הישראלי בעבור חופן מעות.

מה חושבים על הדברים התמוהים הללו מקבלי ההחלטות? לא כדאי לערוך כמה בדיקות רק כדי לוודא שהכל נאות ויאות?

לקציני צה”ל יש מגבלות, ואסור להם לקפוץ מייד מתפקידים ביטחוניים בכירים לתפקידים ציבוריים נכלוליים בלי להצטנן קצת כדי שהפוליטיקאים המכהנים לא יחושו מאויימים.

מעניין שלעומת הפיקוח הפוליטי הקפדני והמיותר שמוטל על קצינים אחראיים, לראש המוסד מרשים להתרוצץ בעולם ולחשוף סיפורים למאזינים בעבור המון מזומנים. זה בסדר להתפרנס מחשיפת סודות לאומיים חשאיים או שההרצאות יעסקו בגידול פרחים?

קישור למאמר בווואלה. קישור למאמר בשם- ראש המוסד לעניינים מפוקפקים. קישור למאמר בשם- המושחתים גורשו והנזקים נחשפים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן