מטהרים את הקרדומים הקדושים

מטהרים את הקרדומים הקדושים

הממשלה הרעננה מנסה ללחום בשחיתות, בסחטנות, בחמדנות, בהשתמטות ובגזלנות, אבל אין לה שום עניין לפגוע בזהות הלאומית העתיקה שלנו או ביהדות.

למרבה הצער, עבריינים שמסובכים בהליכים משפטיים ממש לא רוצים תחרות, שכן לדעתם רק להם מותר למסחר את אלוהים, למכור חותמות למזונות בעבור מצלצלין כדי שהם יהיו יקרים למהדרין, ולהחליט לבדם למי מותר להתפלל לאלוהים בכותל המערבי ששיך לכל היהודיות והיהודים.

מרוב פחד ובהלה מאובדן רווחים, תקציבים, יכולת סחיטה כשרה והפסד מזומנים, החרדים החלו זועקים שהממשלה הישראלית לכאורה הכריזה מלחמה על השוכן במרומים.

כמובן שאובדן מונופול מיסחרי שאינו חוקי על שוק הכשרות, ההשגחה, הגיור, החתונה, המילה והקבורה אינו ניסיון ניסיון להשמיד את התורה כולה, אבל למתחזים ליהודים שלא עובדים ולא מגדלים ביכורים אלא סוחטים כספים מאחרים כנראה מותר להפיץ לפרהסיה כזבים שאינם מבוססים לצרכים פוליטיים צרים.

ציטוט:

מתן כהנא מפרק את מאגר הג’ובים הגדול של ש”ס.

השר לשירותי דת הודיע שיפסיק את כהונתם של כמאה ממונים על מועצות דתיות; בכוונתו להקים “נבחרת ממונים” ולמנות יותר נשים.

ציטוט עם ציטוט:

בדלנים אנטי ציוניים, סחטניים, שתלטניים וחמדניים לא רוצים להפסיק לקבל מהמדינה תקציבים בעודם נמנעים מגידול חיטים, אפילו שהרמב”ם מזמן הזהיר מפני כאלה מישגים.

המחשבה אודות אובדן המונופול על השוכן במרומים, פתיחחת שוק הכשרות לתחרות, הפסקת גזל אבלים ושכולים שמשלמים הון בעבור שירותי טהרה וקברים, וויתור על שליטה מלאה בשוק האישורים, ההכשרים והגיורים כנראה משגעת ומאוד מפחידה את המתחזים לכשרים, אלה שסוגדים לעגלים מוזהבים ותקציבים ציבוריים כאילו שאין להם אלוהים.

בגלל החשש הגדול להפסיד את הבעלות על מיסחור עסקי אלוהים חיים המתחזים לכשרים מאיימים על הדמוקרטיה והחוקים. מעניין שלא הפריע למתחזים ליהודים לשבת שנים עם נואף סידרתי שנאשם בשלל תיקים פליליים, אבל חשש קל לתזרים התקציבים מייד הופך אותם למורדים קיצונים, זועמים מאיימים.

ציטוט:

“מסוכנת יותר מאיראן”: יהדות התורה וש”ס מחריפות את המאבק בממשלה.

בהקלטה מכינוס סגור של ש”ס ויהדות התורה נשמעו ראשי המפלגות אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן מתבטאים בחריפות נגד השרים. לדברי דרעי “המגמה של הממשלה היא להפריד דת ומדינה”, ולפי ליצמן עתיד המדינה היהודית מונח על הכף.

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על מרדנות, חמדנות, פלגנות וניסיון להמשיך בגזלנות וסחטנות חסרת התחשבות.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

בעברית קלה, המונופול הבלעדי על עסקי הכל יכול סותרים את החוקים שאוסרים על שליטה דורסנית מוחלטת בשוק ללא מתחרים. חוץ מזה, השוכן במרומים כמו גם המקומות הקדושים לא שייכים רק למתחזים ליהודים אלא לכל הנבחרות והנבחרים.

ניקוי האורווה שסרחה, הופקרה, הוזנחה, נגזלה, רומתה וחוללה כנראה עוד יקח כמה ימים, אבל במאמצים נחושים הדמוקרטיה תצליח להתגבר על הנזקים החמורים והרבים שהותירה במדינה כנופיית העבריינים הסדרתיים עם שלל האישומים הפליליים.

קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בשם- מתחזים ליהודים דורשים עגלים מוזהבים. קישור למאמר בשם- מי רוצה תחרות בעולם הכשרות? קישור למאמר בשם- הכותל המערבי שייך לדרעי? קישור למאמר בשם- למי יש מונופול על הכל יכול? קישור למאמר בשם- שגיאה שתשפיע על העולם הבא. קישור למאמר בשם- לוקחים מונופול על הכל יכול.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מטהרים את הקרדומים הקדושים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן