נאמנות לעבריינות ושחיתות

נאמנות לעבריינות ושחיתות

מי הם הנאמנים ומי הן הנאמנות לנאשם בשלל תיקים פלילים? מי הן השותפות ומי הם השותפים של עבריין סדרתי שיסיים בתא עם סורגים? מי הן השפחות השרופות ומי הם העבדים הכנועים?

כידוע להמון בציון, הצחוק יפה לבריאות, תורם לעליזות, וצוחק מי שצוחק אחרון. היום הנאשם בפלילים צחק ראשון.

ציטוט:

יועץ התקשורת לשעבר של נתניהו ומשפחתו העיד כי ראש הממשלה לשעבר עסק בתקשורת באופן אובססיבי: “היו מכניסים לו פתקים בנושא בישיבות ביטחוניות”, בתגובה נתניהו החל לצחוק באולם.

ציטוט:

בבית המשפט נוכחים שאול ואיריס אלוביץ’, לאחר שנעדרו מהדיון הקודם מסיבות בריאותיות. חברי הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, אמיר אוחנה, שלמה קרעי מהליכוד הגיעו גם הם.

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד מי תומך ותומכת בשחיתות, נכלוליות ועבריינות.

יתכן שיש ערך לדבר המוזר, כאשר אנשי ונשות ציבור באות ובאים לבין דין כדי להדגים ברבים את תמיכתם העיוורת בנאשם מימין. מצד שני, לא בטוח שקשרים גלויים לעבריינים סדרתיים שכנראה יסיימו מאחורי סורגים באמת יקדמו את המסייעות והמסייעים.

נאמנות זה דבר מאוד יפה, אבל שחיתות זו בעייה שגורמת לצרות משפטיות שלפעמים הן מביכות, שלא לומר סופניות. אז מה יותר חשוב לתומכים ולתומכות בנאשם הכזבני שמזיע ועושה הצגות לא משכנעות בערכאות? המדינה, חוקיה וערכיה או מי שלכאורה בגד בה ובביטחונה בעבור עמלה אישית שמנה?

טוב שנדע מי תומך בפשע ומסייע לנאשם בשלל כיתבי אשמה. כשתסתיים הפרשה העגומה, נוכל להביט בדברים המשונים ואולי להשמיע אנחה קלה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מי עבד של הנאשם הפלילי? קישור לפוסט בשם- הגיע הזמן לטהר את המשכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “נאמנות לעבריינות ושחיתות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן