ניקוי וחיטוי יהייה דבר ראוי

ניקוי וחיטוי יהייה דבר ראוי

השר שהיה הממונה על המשטרה, זה ששמו דומה לחנה, לכאורה ציית בהכנעה רופסת ובמודע לנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה בשלום המדינה בעבור עמלה ותמונה יפה בלי שמישרד הביטחון ידע.

במשך שנתיים העבריין לא מינה מפקד למשטרה, רק הביא שר נאמן וצייתן שיסייע לו להמשיך ולהפר חוק כל הזמן.

למרבה ההקלה, הכנופייה העבריינית והמזיקה כבר סולקה והודחה, אבל עכשיו האמת המרה שהוסתרה מתחילה לצוץ ולזעזע את הפרהסיה ההמומה. למעשה, נראה שיש צורך די דחוף לנקות ולבער את הרע מהמליאה.

ציטוט:

מ”מ המפכ”ל, מוטי כהן, פורש: “נאלצתי להתמודד עם ניסיונות התערבות בעבודת המשטרה”
באגרת ששלח לשוטרים כתב כהן כי “נראה שההחלטה שלא למנות מפכ”ל קבע משך זמן כה ממושך, לא היתה נטולת שיקולים זרים”.

כהן כתב עוד לשוטרים כי “לנגד עיני עומדת כל העת חובת שמירת עצמאות המשטרה. לכן, עשיתי כל שלאל ידי על מנת להדוף ניסיונות התערבות אלו ולהותיר את המשטרה נקייה מכל שיקול זר”.

כהן המשיך ומתח ביקורת חריפה על הדרג הפוליטי וכתב כי “סוד גלוי הוא, כי ניתן היה במספר הזדמנויות במהלך השנתיים האחרונות למנות מפכ”ל במינוי קבע. במשטרת ישראל קצינים בכירים רבים הראויים להמשיך ולהוביל את הארגון ובכוחם לייצר בו יציבות. נראה כי ההחלטה שלא למנות מפכ”ל קבע משך זמן כה ממושך, לא היתה נטולת שיקולים זרים”.

כהן כיהן בשנתיים האחרונות כממלא מקום המפכ”ל, וחווה את באופן אישי והן דרך הניצבים שתחת פיקודו, ניסיונות השפעה של הדרג הפוליטי, ובראשם של השר אוחנה, בעבודת המשטרה. בין השאר פורסם בעבר על הניסיונות של אוחנה בשיחות עם כהן עצמו ועם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, להביא לפגיעה בהפגנות נגד ראש הממשלה בבלפור. הערב כהן, בצעד יוצא דופן, החליט להוציא את הדברים לפומבי באגרת ששלח לשוטרים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה די מוזר שהשר ששמו דומה לחנה לכאורה ציית וסייע לנאשם בפלילים ללחום באזרחיות ובאזרחים, שכן זה לא לגמרי ברור למה הוא עזר לעבריין מוכר. מי יודע? אולי בעתיד נשמע שהדבר שכביכול נראה חשוד ופסול נחקר, ומי שחלילה חטא יואשם, יורשע וישלח למאסר.

קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בשם- הלשעבר ששמו דומה לחנה לכאורה חטא. קישור לכתבה בשם הומו, ליכודניק וביטחוניסט

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן