נראה שהמדינה שבה לחזונה

נראה שהמדינה שבה לחזונה

מי סיפר בהתמדה שלכאורה אין עם מי לדבר? מי הבטיח לאובמה הסכמה לפתרון שתי מדינות אבל אז נסוג מהמוכנות להסדר, ממש כמו שנוהג אדם שמכזב או סתם משקר?

מסתבר שעם קצת רצון טוב והבנה לגבי חזון המדינה ניתן להסתדר, לבוא לבקר, ולדון בעתיד טוב יותר.

ציטוט:

שר הביטחון גנץ נפגש בביתו עם יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

יו”ר הרשות התארח בביתו של גנץ בראש העין • צוותים מטעמם של אבו-מאזן וגנץ נפגשו בארבע עיניים במשך למעלה משעתיים ודנו בסוגיות שונות • ראש הממשלה בנט עודכן בכל פרטי המפגש • הפגישה ביניהם היא השנייה שמתקיימת בחודשים האחרונים – זאת לאחר שגנץ נפגש עם אבו מאזן ברמאללה באוגוסט האחרון.

ציטוט:

נתניהו: אין עם מי לדבר בצד הפלסטיני.

ראש הממשלה שב והאשים את הפלסטינים באחריות לקיפאון: “הפלסטינים אינם מעוניינים במשא ומתן. אין עם מי לדבר”. בישיבת העבודה נשמעה רטוריקה שונה: “יש בסיס למגעים”.

ציטוט:

בנימין נתניהו, אמר היום בכנס ירושלים בחסות עיתון “בשבע”, כי באפיק המדיני “אין לנו פרטנר ואנחנו פועלים באופן חד צדדי, אנחנו צריכים לקבל תמורה, והתמורה שהיינו יכולים לקחת היא גידור גושי ההתיישבות ובקעת הירדן”. נתניהו טוען כי אבו מאזן אמנם אינו דוחף לביצוע פיגועים, אך גם אינו נוקף אצבע כדי למנוע אותם.

ציטוט:

אבו מאזן קורא לשוב לשולחן המו”מ: “ידי מושטת לנתניהו”

בראיון לאתר “אל-ערב” אמר יו”ר הרשות הפלסטינית כי “החלופות לשלום הן הרסניות”

ציטוט:

אבו מאזן: “מגנה כל פעולת טרור”

עד כאן ציטוט.

במבחן התוצאה, הנאשם בפלילים לא הזמין את ראש הרשות השכנה לפגישה, ובעיקר סיפר שלכאורה אין עם מי לדבר על הסדרה שמאוד תועיל למדינה.

למרבה השמחה, הכנופייה העבריינית, הכזבנית והסרבנית הודחה, ואנו שבים לממש את חזון האומה. אפשר לאחל לשר הביטחון ולממשלה הרבה הצלחה במשימה. שלום, הסדרה ורגיעה לגמרי ישנו את המפה בכל השכונה, ויפתרו בעייה מאוד מטרידה, כואבת ויקרה.

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יתכן שציון שבה לחזון? קישור למאמר בשם- ניתן להגשים את החזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “נראה שהמדינה שבה לחזונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן