נתונים מדוייקים מנטרלים בלונים

נתונים מדוייקים מנטרלים בלונים

אנשים מאופקים, תרבותיים, נבונים, ממלכתיים, מנוסים ומנומסים שגם מכבדים את המומלץ בכתובים בדרך כלל מנסים להיות גיבורים שכובשים יצרים, במיוחד אם הדברים ציבוריים וגלויים.

למרבה הצער, לפי המלחמה באירופה וההסתה המזיקה בארץ הנביאים, זו השיקרית והמתמידה שפעם גרמה למעשים נוראיים, כנראה שאצלנו שלא כל התלמידות והתלמידים האזינו ברוב קשב בזמן השיעורים, אולי זה קרה מחמת ליקויים אישיים או קשיים אחרים, אבל ללא קשר עד היום הכשלים החינוכיים גורמים לקשיים מסויימים.

למרבה המזל, ואפילו שזה לא ממש יפה להעליב או להכפיש בכווונה עבריינים סידרתיים בעיתונים חשופים, מותר ליהודים להדוף התקפות יזומות, מרושעות ופוגעניות שסתם מופרחות לצרכים פוליטיים נכלוליים, במיוחד אם הם מעוותות ברישעות וחוצפנות את הנתונים הידועים. ככה זה כשעוסקים בהגנה עצמית, שהיא מותרת על פי הכתובים.

ציטוט:

בנט משיב לנתניהו: “במשמרת שלך העברת מזוודות דולרים לחמאס”

בתגובה לקריאה של ראש הממשלה לשעבר “להקים ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל”, בנט האשים: “נכשלת מול חמאס”. הוא תקף את נתניהו ואמר כי מורשתו היא “רקטות חמאס על ירושלים, לינצ’ים בעכו ובלוד.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מי שבמשמרת שלו ראינו המון שדות בוערים, מטר טילים שנופלים עלינו באלפים, ואותו עצמו מאשר העברת מיליונים במזומנים לטרוריסטים האלימים עכשיו מתלונן למיקרופונים שבכל הנזק השולי והמזעזע שלאחרונה גורמים כמה מופרעים אשמים המחליפים?

הטענה הזו מושמעת משום שמידי פעם כל הזמן מתרוצצים כאן מופרעות ומופרעים עם סכינים וצרכים אובדניים או תוקפניים בלי שאפילו ההורים המודאגים והעגומים יודעים? לכאורה כל זה רק מתרחש בגלל המנהלים הרעננים, שלהבדיל מהחשוד הנאשם בשלל חטאים חמורים לוחמים ביעילות כנגד העבריינים המזיקים שבדרך כלל מחוסלות ומחוסלים?

קשה להאמין אבל מי שהאחראי למחדלים הנוראיים שנמשכו המון שנים עכשיו מקפץ וקופץ לאולפים בבגדים מהודרים כדי להשמיע טיעונים ריקים בקולות חלולים כנגד אנשים רציניים, שלהבדיל מימנו הם ממלכתיים, שקולים, אחראיים, יעילים, נחושים ואמינים.

נו. טוב. כנראה שזה המצב עם כזבנים סידרתיים, אנוכיים ונכלוליים שגם נאשמים בשלל תיקים פליליים. מי יודע? אולי הם חשים קצת מבוהלים או נואשים ולכן שוב ושוב אומרים ברבים דברים מוזרים, משונים ומופרכים שלא ממש מסתדרים עם הנתונים הידועים.

יתכן שלדעתם השגוייה של הטועים הצגת תעלולים מרהיבים כאלה עשויים להסיט את דעתה של הפרהסיה מהיותם של החשודים בעצם מסובכים עד צוואר בהליכים משפטיים סבוכים, ושסופם הסביר הוא בסגר מאחורי סורגים. רק צריך להיות קצת סבלניות וסבלנים וכנראה שאפילו לא יהיוה צורך בעוד סבבים יקרים עם סיחרורים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- קצת אמינות מוסיפה אימון לעיתונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן