סחיטה כשרה באיומים וחוקים בינלאומיים

סחיטה כשרה באיומים וחוקים בינלאומיים

הנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה הפושע שאחראי לאסון לאומי נורא וגם חשוד בבגידה בעבור עמלה, הביא לכנופיית ההנהלה קבוצה קיצונית, סרבנית ואלימה שמסכנת את ביטחון המדינה.

בנוסף לכך שהעבריין הסידרתי בגד בשבועת הנאמנות והסתבך עד צוואר בערכאה, הוא גם אישר העברת המון מיליונים לטרוריסטים רצחניים בעזה והתעלם משלל קריאות האזהרה.

מניעת סיוע הומניטארי מאוכלוסיה רעבה ואחריות להתעללות בשבויי מלחמה, לכאורה, מוסיפה עוד כמה חטאים רציניים לרשימה.

עכשיו באים מורדים סחטניים חוצפניים ומונעים רכש של אמצעים ביטחוניים חיוניים? מה יעשה הנאשם בפלילים? האם הוא יכנע לסחיטה באיומים או יסביר בנימוס לשר האוצר שהוא והממשלה קובעים מה עושים?

אולי כדאי לראש הכנופייה להכנע לסחיטה שאינה כשרה, שהרי זו השגרה, ולתת לשר האוצר להפר את החוק הבינלאומי באופן עצמאי. בצורה זו, הוא יוכל לטעון בבית הדין הבינלאומי שלא הייתה לו יכולת למנוע את הפשע, אפילו שהוא אחראי למערכת כולה.

ציטוט:

לפי גורמי ביטחון, כתוצאה מהתעכבות השר במתן אישור להזמנות הציוד החיוני, יש עיכוב בתחמושת בחיל האוויר ובמיירטים לסוללות כיפת ברזל. סמוטריץ’ סירב לאשר את ההזמנות כל עוד דרישותיו הנוגעות לסמכויות ביהודה ושומרון לא ימולאו.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, שר האוצר לכאורה מבצע סחיטה באיומים: לא אתן תקציב לרכש ביטחוני שהוא חיוני לשלומה של מדינת היהודים אלא בתנאי שאקבל רשות להפר חוקים בינלאומיים.

כאמור, אולי כדאי להכנע לסחיטה באיומים ולתת לסרבן המרדני אישור לסבך עצמו בפשעים בינלאומיים חמורים.

עד כה, הפושע שמופקד על המשטרה מסובך באחריות למה שקרה במתקן כליאה ובהפרעה להכנסת סיוע לאוכלוסיה. הנאשם בשלל כיתבי אשמה מאוד חושש מהכרזה על היותו חשוד בפשעי מלחמה בשל אחריותו למערכת ולמערכה, וגם בגלל שהתגלה שהוא שלח את ראש המוסד לסבך את המדינה בעזרת השמעת איומים והפחדה.

במידה ושר האוצר יקבל את מבוקשו ויעשה בגדה ככל העולה על רוחו, סביר שבית המשפט הבינלאומי יזמן גם אותו. בצורה זו, נפטר מפושעים באמצעים חוקיים ואפילו לא יהייה צורך לממן להם סוהרים, מזונות טעימים, מדים וטיפולים בריאותיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- חבורת פושעים בינלאומיים. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטיהור המישכן. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “סחיטה כשרה באיומים וחוקים בינלאומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן