סיכום שנתי ודין פלילי

סיכום שנתי ודין פלילי

לקראת השנה החדשה אולי כדאי לעשות סיכום כללי. סך הכל, המצב כבר הרבה יותר חיובי בעזרת הדין הפלילי או רצון אלוקי.

באופן כישרוני ועצמוני, הכזבן הנכלולי הפך עצמו מרצונו החופשי לנאשם פלילי מודח שגם חשוד באחריות לאסון לאומי ובבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי.

עקב החטאים הסידרתיים המרובים העבריין המקומי עכשיו עומד לדין, ועורכי דינו עושים מאמצים נואשים ומגוחכים בעבור הרבה מזומנים כדי לבדוק אם הם מסוגלים להושיע אותו מישיבה מאחורי סורגים על אף שפע המימצאים הקבילים, המסמכים המרשיעים ושלל העדים האמינים.

גם בארצות הברית התרחשה תפנית מאוד משמעותית. הנשיא הראוותני והתזזי הודח, ולאחרונה התגלה שהוא לא רק שיקר באופן תמידי אלא אף הגדיל עשות ובגד בביטחון הלאומי, כנראה למען רווח אישי.

במילים אחרות, שני נוכלים אנוכיים, חמדניים, גאוותניים ומזיקים הודחו באופן דמוקרטי מתפקידים לאומיים משמעותיים, והם מסובכים עד צוואר בהליכים משפטיים.

כמובן, מה שטוב בסיכומים השנתיים העגומים, המדאיגים והמטרידים זה לראות שבסוף החוקים מנצחים. עובדה, הדמוקרטים הביסו את הפושעים והעברייניים, והחוטאים המסוכנים כבר מודחים ומסובכים. חוץ מזה, הכל כנראה נעשה ברצונו של השוכן במרומים, זה המעניש זדים מזיקים.

ציטוט:

טראמפ חשוד בהפרת חוק הריגול של ארה”ב, מסמכים מסווגים נמצאו בפשיטה על ביתו.

ציטוט:

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: כתב האישום – המסמך המלא.

ציטוט:

בנימין נתניהו, אמיר אוחנה והמפכ”ל שבתאי קיבלו מכתבי אזהרה מוועדת החקירה לאסון מירון.

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”

עד כאן ציטוטים ישנים שדנים בעבריינים מודחים, בוגדניים, חמדניים, נכלוליים ומסובכים.

בשנה הבאה כנראה נפרוש כפות ידיים ונמחא כפיים למנהיגים לאומיים שאינם נוכלים או עבריינים סידרתיים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- יופי שהנוער הישראלי עדיין דמוקרטי. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן