מי בוגד בחזון לציון?

מי בוגד בחזון לציון?

כידוע ליודעות וליודעים, החזון לציון הוא ביטחון, שלום ושוויון, והמאמינים באל העליון ממלמלים- “שים שלום” שלוש פעמים ביום. בנוסף, בתהילים כתוב- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו, והכוונה היא למנוע פגיעה, אסון ויגון.

למרבה הפלא וכנראה בגלל הסתה מתמידה לשנאה, יש יהודים שכנראה שכחו לגמרי מה מופיע במגילה ומה עיקרה של תורה. במקום פשרה הם רוצים מלחמה. במקום שוויון וכבוד הם דוגלים באפליה, כוחנות, סרבנות ומדון.

נו, טוב. אין ברירה אלא להזכיר לזועקים שמפחדים מהסדרה ששלום הוא בעצם מצווה מאוד חשובה, וגם חלק מחזון האומה.

בלי פשרה תמשך הלוחמה, והיא כואבת, עצובה ויקרה. למה בעצם שלא ננסה להגשים את חזון המדינה? סך הכל, במידה והניסיון לא יצליח די בקלות נוכל שוב לכבוש את הגדה, לחסל את כל יושביה או סתם לגרשם מהמדינה ברכבת בקר דחוסה לאיזה גטו בעזה.

מי מפחד ומפחדת שרמאללה חלילה תיכבוש את נתניה? יש סיבה מציאותית לחרדה הקיומית העמוקה? מי שואף לספח מיליוני מוסלמים למדינה? זה לא קצת ישפיע לרעה על אופייה היהודי או יצית מלחמה נוראה?

כבר פעמיים חרבו לנו בתים לאומיים בגלל קיצונים ושנאת אחים. מזל שהפקנו לקחים ועכשיו אנו זהירים, מתונים ושוחרי הסדרים.

ציטוט:

אחרי הפרסום לפיו רה”מ יביע את תמיכתו בנאומו בעצרת האו”ם בהקמת מדינה פלסטינית, שרים, ח”כים וגם ראש הממשלה לשעבר בנט הביעו התנגדות לדברים: “אין מקום למדינה נוספת בין הים לירדן”. סער: “העם בישראל לא יאפשר לזה לקרות”. הליכוד: “רוצה למסור שטחי מולדת לאויבנו”

ציטוט ממגילת העצמאות:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב, אז יש לנו כמה אפשרויות, והן לא קלות:

אפשר לצרף בכוח מיליוני מוסלמים למדינת היהודים ולהסתכן במהומות דמים, חרמות, סיבוכים משפטיים וגינויים בינלאומיים, שלא לדבר על הנפגעים והנזקים המקומיים.

ניתן גם לכבוש, לכתוש, להפציץ, להרוס ולגרוס את הרשות השכנה, ואפשר לגרש את האוכלוסיה שאינה מספיק כשרה או פשוט להשמיד אותה, ואולי זה יפתור באופן סופי את הבעייה המטרידה.

אופציה נוספת היא להבין שהפלסטינאים הם צאצאי היהודים שאולצו להפוך למוסלמים לפני אלף עם הכיבוש של הערבים, ולחייב אותם בעזרת עינויים להפוך לעברים כשרים, מוסריים, סובלניים וסלחניים, ממש כמו שעשו לנו הספרדים הנחמדים.

למעשה, יתכן שהרעיון האחרון זה הפיתרון שיפחית את מספר הנפגעים. מיליוני גיורים כשרים ימלאו את הישיבות בתלמידים שחיים על חשבון אחרים, לא מתגייסים, לא מגדלים ביכורים, לא תורמים ולא משלמים מיסים.

בצורה זו, פלסטינים יהפכו לחרדים כשרים, יקפידו על ברית מילה לבנים ולא לאכול חזירים, במקום אללה יאמרו-אלוהים, ויחיו על חשבון הפריירים החילוניים שכן עובדים.

מי יודע? אולי גיור המוני וסיפוח כוחני שאינו חוקי עדיפים מפיתרון סופי? בכל מקרה, כדאי למנוע אסון מלא יגון ולחשוב בשיקול דעת והיגיון מה יותר טוב לציון.

פעם בן גוריון האמיץ הסכים לחלוקה, שכן זו הייתה התחלה טובה והאפשרות הכי טובה לאומה שכבר מספיק סבלה. היום הסרבנים הקיצונים שהוסתו לחרדה קיומית מתמידה ושנאה בוגדים בחזון האומה ומתנגדים לפשרה? למה? לישראל אין מספיק עוצמה?

שלום לא יביא לכל הצדדים רגיעה, שלווה ופריחה? מלחמה מתמידה מביאה שמחה? למה יש התנגגדות למה שכתוב במגילה? זה בגלל הסתה לשנאה, פחד או סתם בשל חרדה נטולת הצדקה? מי שמתנגד או מתנגדת לשלום והסדרה לא מסכים עם ההמלצה מהתורה? הרי זה מופיע שלוש פעמים ביום בתפילה.

שלום אינו רעיון שמאלני או בוגדני אלא החזון היהודי והלאומי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- חזון הנביאים וקיצונים הרסניים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים? קישור למאמר בשם- לא נשענים או בוגדים אלא משתפים.


ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם ל
מדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן