סערה, סכנה ופשרה

סערה, סכנה ופשרה

נראה שכבר די הרבה זמן בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו, ולכן הדבר לא ממש מפתיעינו שכן זה גורלנו. אומנם, התורה מצווה לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה, אבל למרבה הצער יש בעולמו זדים ורשעים שמתעלמים מההנחייה הקדושה, כאילו שהם לא חוששים מהשוכן ברקיע.

ההיסטוריה מראה שדברים רעים קורים למי שמנסה להרע לאחרים, אבל למרבה הצער לא כולם מתעניינים בה ועושים מה שהם רוצים.

כמה טוב ששר ביטחון אחראי, שקול, עירני ונבון דואג לשלומה של ציון. כזכור למי שזוכרת וזוכר, במשמרת של הנאשם הפלילי שהודח מהשילטון בעיקר היה ביזיון וכישלון.

ציטוט:

קיימתי הערב פגישה חשובה וטובה עם סגנית הנשיא, שהתמקדה בקשרים האסטרטגיים ושיתוף הפעולה בין המדינות שתורם לביטחון האזור ולביטחונה של ישראל”, אמר גנץ.

“אמרתי לסגנית הנשיא, שאני מודה לארה”ב ולנשיא ביידן על המחויבות למנוע מאיראן נשק גרעיני, ושיש חשיבות, שבכל הסכם עם איראן תהיה הקפדה על הפיקוח של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לרבות המשך החקירה והיעדר סגירה של התיקים הפתוחים”, הוסיף.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? עדיף הסכם כלשהו ופיקוח מאשר שום דבר. כמובן שישראל שומרת לעצמה את הזכות להגן על קיומה, אבל נראה שלעת עתה תבוא קצת רגיעה, ולכן איראן כנראה תהייה כאן גם מחר.

הבעיות הקיומיות שלנו לא באמת מטרידות את מנהיגי העולם כמו המחשבה שלהם על שינוי הסדר הקיים. בזמן האחרון האירופים והאמריקאים רואים שהרוסים עושים שרירים, והם כנראה קצת מודאגים.

נו, טוב. מי אמר שהחיים קלים? כאמור, בכל דור ודור קמים רשעים ומנסים לגרום לאחרים נזקים לצרכים אנוכיים. בסוף המהומה העבריינים עצמם בדרך כלל נופלים לבורות שהם כורים לזולתים, וההיסטוריה מזכירה אותם כזדים מזיקים שחטאו לשוכן במרומים.

שר הביטחון הישראלי מכיר את ההיסטוריה הלאומית של העם היהודי באופן אישי. חוץ מזה, רוב חייו הוא גם היה קצין קרבי ולכן יודע שבמזרח התיכון הכל אפשרי. בעזרת השם, כבר לא שומר עלינו נאשם פלילי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הידברות סובלנית עדיפה מהשמדה הדדית. קישור למאמר בשם- ענני מלחמה ופוזה מפחידה. קישור למאמר בשם- אלימות מאיימת על האנושות. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן