סקרים, גלים, עננים ועבריינים

סקרים, גלים, עננים ועבריינים

להבדיל ממה שאומרים הספקנים, המפקפקים והנעלבים המודאגים שיוצאים אחרונים בדירוגים, סקרים מדעיים הם מאוד מדוייקים. הבעייה היא שדעות של אנשים הן כמו גלים ועננים. הדברים באים, שוצפים, גולשים, סוערים, נרגעים, חולפים ועוברים.

לפיכך, אולי התמונה במדדים של אתמול מדוייקת, אבל מחר יכולים להתגלות מימצאים לגמרי שונים. הדבר היחידי שכנראה ישאר יציב בסקרים הבאים זה שתמשך מגמת הירידה ההדרגתית באימון שיש לציבור בנאשם שיועבר לאחר ההרשעה אל מאחורי סורגים.

ציטוט:

סקר מעריב: הליכוד מאבד שני מנדטים, גוש מתנגדי נתניהו עולה ל-57.

עד כאן ציטוט מלא אופטימיות שכנראה משקף את הבנת העם לגבי עבריינות, נכלוליות ושחיתות.

אחרי די הרבה שנים, כישלונות מביכים, נזקים, סגרים, סיגרים, טילים, חטאים ושלל אישומים חמורים, אולי באמת הגיע הזמן שהציבור כבר יבין שהנאשם בפלילים מימין אינו ממש אדם אמין.

למעשה, המסר הזה כבר הועבר הרבה מאוד ימים על ידי דעתנים מודאגים, אבל נראה שרק עכשיו התושבות והתושבים קולטים את הסיבה לדברים.

קצת קשה להבין איך מישהו שכנע את היהודים ששנאה במו גם סרבנות לשלום והסדרה הם עיקר המסר בתורה ובכתובים.

נו, טוב. לפעמים פושעים סידרתיים, עברייניים, נכלוליים, חמדניים, אנוכיים, בוגדניים ומזיקים הם גם מוכרי רהיטים רהוטים ומשכנעים שלמדו להנדס בהצלחה מרשימה את תודעתם של הקונות והקונים,. כשזה קורה, לוקח שנים עד שהצרכניות המרומות והצרכנים הסובלים מבינות ומבינים שהמוצרים של הנוכלים פגומים, כושלים, מוטעים, סותרים את חזון המייסדים, אלימים, חמוצים, מזיקים, מפלגים, מרים ומסוכנים.

קצה להאמין שהציבור שוב יתן אימון בעבריין הסידרתי מימין, והסקרים גם כל הזמן משתנים. מי יודע? אולי הירידה הקלה מהתמונה האחרונה תהפוך למגמה ומפלה כבירה? אסור לאבד תקווה. סבלנות היא מעלה חשובה. מצד שני, הכל יכול להיות, וגם צריך להבין שאת הכל קובע השופט העליון השוכן במרומים.

יודעי דבר מספרים שהרב חסדו סומך נופלים, מעניש חוטאים ולעיתים גם מביא ישועה כהרף עין, ואולי זה קצת ירגיע את המורשעת העצבנית עם השמפניות, ההתפרצויות והליקוים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- האומה תבחר בדמוקרטיה? מקישור למאמר בשם- חזונה של האומה אינו סכנה. קישור למאמר בשם- עם הבחירה יבחר גישה. קישור למאמר בשם- חזון הנביאים וקיצונים הרסניים. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן