עבריינות ואיומים באלימות

עבריינות ואיומים באלימות

עבריינות, כוחנות ואלימות אינן סימן לסובלנות, מוסריות או הזמנה מנומסת להידברות. למעשה, בפקודות הצבא כתוב במפורש שיש צורך לסרב לפעולות פסולות, פוגעניות, בילתי חוקיות ומזיקות.

מי שהיה רמטכ”ל, שר ביטחון וראש ממשלה מכיר היטב את נהלי הצבא. למרבה הצער, הכנופיה העבריינית מצפצפת על החוקים, מסיתה ומאשימה אחרים בעוד שהפושע העומד רעוע בראשה מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה פליליים וגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור אישית עמלה שמנה.

ציטוט:

מפלגת הליכוד הגישה היום (שישי) תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, בטענה כי הסית לאלימות וקרא למרי אזרחי וסירוב פקודה. זאת, לאחר שאמר אתמול כי חובתם של חיילים לסרב פקודה שמעליה “מתנוסס דגל שחור”, ברקע המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה.

ציטוט:

נתניהו: “אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם”

ראש הממשלה התבטא בישיבת הממשלה על המחאות על המהפכה המשפטית ותקף בחריפות את המפגינים. הוא אמר לשרים: “אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם. הם אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז וחיסוני הקורונה”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הסתה זועמת לשנאה ואלימות כנגד אזרחי המדינה לא ממש מעידים על ממלכתיות או אחריות. למעשה, יתכן שהדברים מעידים על נטייה לכוחנות ועבריינות. חוץ מזה, מתווה הגד לא אושר בגלל הבעייתיות והתנגדות לשחיתות, וראש הממשלה לשעבר אמר דבר נכון, ידוע ומוכר.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- השתקה אלימה עוזרת לחשיפה. קישור למאמר בשם- עבריינות וסרבנות זה ציונות? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “עבריינות ואיומים באלימות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן