עבריינות חסרת אחריות

עבריינות חסרת אחריות

העברת מיליונים רבים במזומנים לטרוריסטים רצחניים והתעלמות ממיכתבי אזהרה והתרעות של בכירים הובילה לאסונות נוראיים.

הסירוב לכל ההצעות להסדרים שישיבו את החטופות והחטופים לבני המשפחה האומללים גם הוא מרמז על נטייה לתקוע מקלות בגלגלים ולהזיק למדינת היהודים.

מי שאחראי לכשלים, למחדלים ולחטאים הרבים הוא הפושע הסידרתי שנאשם בשלל תיקים פליליים.

ציטוט:

עימות קשה התקיים אמש בקבינט המלחמה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו וחלק משרי הקבינט סביב סוגיית המשא ומתן לשחרור החטופים. כך פורסם הערב (ראשון) בחדשות הערב בכאן 11. לפי מקורות המעורים בתוכן הדיון, צוות המשא ומתן הציג לקבינט המלחמה כמה תוכניות ויוזמות להנעתו מחדש – אלא שאלו נדחו על ידי ראש הממשלה.

שר בקבינט המלחמה טען: “אחרי הדיון אתמול התחדדה ההבנה שנתניהו לא רוצה עסקה. הדבר היחיד שיכול לגרום לו לשנות את דעתו הוא לחץ של כולם בקבינט שיכופף אותו”. אנשים שהיו בדיון העידו: “ראינו את הייאוש בעיניים של ניצן אלון והעוזר הבכיר שלו אחרי הדיון. הם כנראה הבינו סופית שלא תהיה עסקה”.

עד כאן ציטוט.

אומנם, מיצוות פידיון שבויים היא הוראה יהודית חשובה בגלל קדושת החיים, אבל למרבה הצער חברי הכנופייה העבריינית מצפצפים על חוקים כאילו אין אלוהים.

בעברית קלה, הסיפור לא יגמר עד שהפושע הסידרתי יוחלף במישהו אחר, טוב יותר.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה. במציאות הנאשם הפלילי אינו סולטאן תורכי או שליט מלכותי אלא רק פושע סידרתי שמסובך עד צוואר באופן מישפטי.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- מנהיגות דורשת אחריות, הגינות ונחישות. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “עבריינות חסרת אחריות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן