עבריינות, חשדנות וחוסר אחריות

עבריינות, חשדנות וחוסר אחריות

למה הנאשם בפלילים, זה העבריין שגם חשוד בבגידה בשלום התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, לכאורה הסתיר מידע מודיעיני חיוני מידידנו הכי טובים?

ככה בונים יחסים אמינים עם חברים נאמנים ושומרים על חזון הציונים? לא מספיק להסתיר ממערכת הביטחון אישור מכירת מטוסים וצוללות מסוכנות לאוייבים אפשריים בעבור רווחים אישיים? למה עבריינים סדרתיים לא מפיקים לקחים אחרי שהם כבר מסוכבים בפלילים וממשיכים לצפצף על החוקים?

ציטוט:

המלחמה החשאית באיראן: “נתניהו הסתיר מידע מודיעיני מביידן”

בניו יורק טיימס דווח כי רה”מ הקודם צמצם את שיתוף המידע כי לא סמך על הממשל.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על חוסר אחריות, חשדנות, נקמנות, טיפשות והפקרות.

למרבה הצער, ככל שעוברים הימים מאז הדחת הכנופיה העבריינית עם האישומים הפליליים מתגלים עוד ועוד מחדלים מזעזעים. לפיכך, יש אפשרות די סבירה שבחודשים הבאים הציבור יחוש קצת נדהם, חרד ואולי גם מלא תסכול וזעם כשיתגלה היקף הנזק העצום שכביכול גרם לנו העבריין הנאשם.

זה לא יהייה קל לנקות את האורוות, אבל בעזרת השם אולי יוקמו ועדות ממלכתיות ויערכו חקירות שלכאורה יובילו להרשעות.

כמובן, במידה ושר המשפטים לא ימנה ועדות שערכו חקירות מעמיקות בכל הפרשות, הציבור חלילה עשוי לחשוב בטעות שהוא עושה הנחות לחבר יקר, אחד שמסובך בשלל האשמות פליליות ושעימו ישב יחד מרצונו החופשי בהמון ממשלות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- בגידה בעבור עמלה זו לכאורה עבירה? קישור למאמר בשם- שר המשפטים אוהב הפרת חוקים? קישור למאמר בשם-דרושה ועדת חקירה קישור למאמר בשם- יש חשדות וראיות אבל אין חקירות. קישור למאמר בשם- ועדת חקירה תפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים? קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ביטחוני? קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים לכאורה בגד בביטחון מדינת היהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן