שר המשפטים אוהב הפרת חוקים?

שר המשפטים אוהב הפרת חוקים?

הנאשם בשלל תיקים פלילים, שכוללים שוחד, מרמה והפרת אמונים, נסע לנפוש להנאתו אצל אחד מהעדים. מי חש או חשה שהדבר הזה תקין לחלוטין? האם העבריין בכלל יסכים לשוב כדי להתייצב בבית דין? האם על סף הבריכה המפנקת הוא גם יתאם גירסאות עם שותפים וינסה לחבל בהליכים?

אולי לשר המשפטים אין מילה או השפעה לגבי מה שנעשה עם עבריינים שמצפים להרשעה, אבל עדיין הוא היה יכול להוציא הודעה לפרהסיה, ולספר שלדעתו נעשתה שגיאה.

סך הכל, יש סיכוי שהנאשם בפלילים יתאם עדויות עם השותפים או חלילה ימלט מישיבה על ספסל בערכאה ולא ישוב ארצה. מי יודע? אולי הוא במקרה יגיע למרכז אמריקה בטיסה פרטית נוחה ויקים לעצמו, ליורש היצר ולמורשעת הלקויה איזה ארמון מפואר בפנמה.

לשר המשפטים כל זה לא מפריע? למה הוא שומר על זכות השתיקה כאשר לכאורה נעשית עבירה, בפרהסיה?

ציטוט:

“נתניהו נופש באי שנמצא בבעלות אחד מעדי התביעה במשפטו”

בתחילת השבוע תועד רה”מ לשעבר בנמל התעופה בסן פרנסיסקו עם המזוודות – אלא שבטור של סימה קדמון ב”ידיעות אחרונות” פורסם כי יעד החופשה הוא האי הקטן לאנאי, ש-98% משטחו נמצאים בבעלות המיליארדר לארי אליסון – אחד מעדי התביעה במשפט. לשכת נתניהו: “אין שום מניעה שייפגש עם

ציטוט:

שופט בדימוס: “כל מפגש בין נאשם לעד תביעה אסור מבחינת החוק”

שופט ביהמ”ש המחוזי בדימוס כרמי מוסק התייחס לחופשתו של בנימין נתניהו במתחם נופש של עד התביעה במשפטו וטען: “החשש ממפגש כזה הוא תמיד שיבוש הליכים והדחת עד”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הממונה על קיום החוק במדינה משום מה לא מצא לנכון לספר לאומה שלתת לנאשם בפלילים להמלט ולנפוש אצל עדים זה דבר פסול ואסור שחלילה עשוי לפגוע בהליכים המשפטיים, ממש כמו גריסת מסמכים רשמיים שעשויים להיות מרשיעים או קצת מביכים.

לנוכח ההפרות הסדרתיות של הרבה חוקים והוראות יתכן שצריך לעצור את העבריין חסר הגבולות עד תום ההליכים ללא השהיות, שכן נראה שהוא ממשיך להסתבך בעוונות ולעשות בעיות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר במעריב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

6 thoughts on “שר המשפטים אוהב הפרת חוקים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן