עבריינים סדרתיים ועיכובים ממושכים

עבריינים סדרתיים ועיכובים ממושכים

יודעי דבר אומרים שהנבואה ניתנה לשוטים, וגם מזמן כבר ידוע ברבים שהכל ברצונו של השוכן במרומים.

מי יודע? אולי המצוטטים לעיל צודקים? מצד שני, יתכן שלא כל הנביאים המקראיים והחובבים העכשוויים סתם מקשקשים. סך הכל, לפי המדווח בעיתונים יש נגד הנאשם בפלילים הליכים משפטיים, הרבה מימצאים, המון עדים ושלל תיקים חמורים.

יכול להיות שתתגשם נבואתם של נביאים חילונים זוטרים שצפו את האירועים כבר לפני שנים? עד כה, הסימנים די מעודדים, אפילו שהתיקונים הנדרשים קצת נסחבים.

העיכובים התמוהים נעשים בעזרת חברות וחברים שכנראה אוהבות ואוהבים עבריינים סדרתיים שמצפצפים על חוקים, או שהם סתם תוצאה של סחיטה באיומים.

בקיצור, יש אפשרות שהנבואה גם ניתנה לנביאים חובבים ולא רק לישישים שלכאורה נאמו לפני אלפי שנים, אבל את זה נדע רק בתום ההליכים שכביכול ישלחו את הנאשם אל מאחורי סוגרים.

סביר שהאירועים הצפויים קצת יעצבנו את המורשעת עם הליקויים, אבל זה מה שקורה כשבזים לחוקים, מתנשאים, חוטאים, חומדים, מכזבים וגם מזיקים לאחרים.

כידוע ליודעות וליודעים השוטרים אמורים בסוף לנצח את הגנבים, רק שלפעמים צריך להיות סבלניים, נחושים ועיקביים.

ברצונו של השוכן במרומים, ברבות הימים כל האשמים יגיעו לקו הסיום בריאים ושלמים, ורק אז יתחילו לרצות מאסר ממושך במתקנים ציבוריים שמאכלסים עבריינים מורשעים.

קישור מאמר בשם- לנבואה אין תאריך תפוגה. קישור למאמר בשם- שילטון נתניהו עשוי להסתיים במעשיהו. קישור למאמר בשם- מי רוצה להיות נביא חילוני? קישור מאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן