עוד בחירות יבטלו האשמות פליליות?

עוד בחירות יבטלו האשמות פליליות?

כידוע ליודעות וליודעים, יש לנו עבריין סידרתי מודח שמסובך עד צוואר בפלילים, יש כנגדו שתי ועדות חקירה ושלושה אישומים חמורים, ולכן אין הרבה סיכויים לזיכויים. לפיכך, הפושע זוכה להערצת ההמונים.

במקום להבין שיש מימצאים מרשיעים, להודות בכשלים ולנסות להגיע להסדרים מקלים הנאשם עושה ככל יכולתו לפגוע במוסדות דמוקרטיים, להשמיצם ולטעון שהוא צדיק תמים, אבל לא בטוח שיש לסיפורים ביסוסים.

ללא קשר לסיבוכים המשפטיים הקשים אין שום סיבה שהמעריצות השרופות והתומכים הנלהבים יתרשמו מהנתונים, במיוחד שעם ישראל כבר חווה ניסים מופלאים, וסוחר הרהיטים נשמע אמין גם כשהוא מפריח כזבים.

ציטוט:

השבוע הכריזה המפלגה על בנימין נתניהו כמועמדה הנבחר לכהונה נוספת כיו”ר הליכוד והמועמד לראשות הממשלה. הוא נבחר, אבל הוא גם מי שהיה המועמד היחיד. “בלי ביבי זה יהיה קשה מאוד, הוא מכונת מנדטים”, מצהיר פעיל שתולה בגאווה את תמונת המנהיג.אבל מכונת המנדטים הזו ארבע פעמים לא הצליחה להרכיב קואליציה“הוא פיצח את הנוסחה, הפעם זה יילך”.

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על נאמנות לשחיתות, הערצה לכזבנות וכבוד לעבריינות.

יודע דבר מספרים שהאהבה היא עיוורת ואולי זה מסביר את הסגידה לפושע, שהיא לא ממש מובנת. סך הכל, הניסוי כבר כשל ארבע פעמים, לא הוקמה קואלציה עם כיתבי אשמה ולא בוטל ההליך בערכאה.

שוחד פוליטי שניתן מהמקפצה, שזו עבירה, גרם לבגידה ועריקה, וזה הביא עלינו סיבוב בחירות נוסף שרק יזיק למדינה שלא חשה יציבה. אז מה, בסיבוב החמישי נגלה משהו שלא ידענו בראשון, בשני, בשלישי וברביעי?

מי יודע? אולי טיפוח חרדה מתמידה והסתה יזומה לשינאה עוזרות להשכיח מהיהודים מה כתוב במגילה ובתורה, אבל מצד שני גם יתכן שבסוף תבוא התפקחות קלה, שלא לומר מרה או עצובה.

סך הכל, לסור מרע, לעשות טוב, לבקש הסדרה ולא להסתבך בשחיתות נוראה זו הוראה מהתורה.
בדרך כלל, מי שסר מדרכה, מצפצף על חוקיה ועושה מה שבא לו בסוף חוטף הענשה, והכל ברצון השכינה.

על אף ההסתה לשנאה, העם העתיק שכבר סבל מספיק יודע שבקשת שלום היא החזון לציון, ואת זה המאמינים מבקשים שלוש פעמים ביום. האם עבריין פלילי יצליח להשכיח מאיתמו את עיקר המסר היהודי?

הסיפור הלאומי כנראה שוב יראה שמי שמסתבך במעשים שגויים, מזיקים ולא חוקיים בסוף נענש על ידי השוכן במרומים. למרבה הצער, הסיפורים הללו הם מעגליים וזה כנראה בגלל שההיסטוריה המשעממת סובבת בעיגולים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עגלים עברייניים ותליונים מוזהבים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן