עיתון דמוקרטי, טרי וקצת חוצפני

עיתון דמוקרטי, טרי וקצת חוצפני

עיתון ברשת נקודה קום הוא גוף תקשורת דמוקרטי, עצמאי, ישראלי וקצת חוצפני שמסכם חדשות כל היום, וגם מעלה מאמרים מעניינים ומקוריים במאמץ למנוע שיממון מתושבי ותושבות ציון. העיתון רק התחיל בפעילות לפני בערך חודשיים, וכבר יש אלפי ביקורים יומיים והמספרים רק צומחים. ממש מדהים.

בתוך חודשיים מאז הקמתו של אתר העיתון כבר יש לנו עשרות אלפי מבקרים ועוקבים יומיים, ואנו חשים די מרוצים, שלא לומר שמחים וגאים כדי להשמע צנועים ורגועים. חוץ מזה, ציונים שקולים ואחראיים החליפו את כנופיית העבריינים, והמצב המדיני, החברתי, הכלכלי והביטחוני השתפר פלאים.

למה זה לקח כל כך הרבה שנים להסביר לצופות המשועממות ולאדישים המפוהקים שנוכלים סדרתיים גורמים נזקים? מה, הדברים לא היו ברורים, כואבים ומביכים? נו, טוב. העיקר שהנאשם כבר לא מושך בחוטים אלא רק מסובך עד צוואר באישומים פליליים חמורים, וגם חשוד בבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים.

ללא ספק, הפרשה הביטחונית החמורה בתולדות המדינה תגרום לשר המשפטים החרוץ להזדרז ולהעמיד לדין את הנאשמים לאחר חקירה מעמיקה וזריזה של הדברים הפסולים, שלמעשה כבר ידועים שנים.

מערכת עיתון ברשת לא מסובכת עם נאשמים בפלילים, אנשי עסקים ערמומיים או תורמים נדיבים, לא מקבלת הוראות מאף אחד לגבי מה להציג לצופות ולצופים, ומאמינה שבדמוקרטיה עיתונאים נחושים ועירניים שומרים על פוליטיקאים, שבלי כוונה לעיתים קצת שוגים מטעמים אנוכיים או נכלוליים.

מעניין? מסקרן? מעצבן? נהדר, שכן זה מה שאנו רוצים. בהחלט מותר להפיץ ולספר בהתלהבות או בזעף על קיומנו לחברות וחברים.

קישור לעיתון ברשת.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן