פושע מנהל את המשטרה

פושע מנהל את המשטרה

כידוע למי שכן יודעת ויודע, יהדות לא מקדמת תוקפנות, גזענות, כוחנות או אלימות חסרת התחשבות. לפיכך, מי שחי כאן אבל לא מכבד ומבין את עיקרה של תורה כנראה סובל מבורות או רישעות.

מי שאחראי על המשטרה ותיפקודה הוא פושע מסוכן שהורשע כמה פעמים בערכאה.

למרבה הצער, המפקד השמנמן והלאומן לא ממש נותן דוגמה טובה, ואולי בגלל זה העולם מגלה כלפיו סלידה. חוץ מזה, העבריין הסידרתי גורם בושה ונזק למדינה כולה, וזו קצת בעייה.

ציטוט:

פחרי אבו דיאב, חוקר ממזרח ירושלים, עוכב הבוקר (חמישי) על ידי שוטרים בהר הבית בעת שהתראיין בשידור חי לאולפן ynet. במהלך הריאיון הגיע למקום שוטר שהזיז בכוח את הטלפון הסלולרי שהחזיק אבו דיאב וגרם לו ליפול לקרקע. מאוחר יותר הגיעו שוטרים נוספים שהובילו את אבו דיאב מהמקום. במשטרה טוענים שהשוטר התערב בריאיון לאחר שאבו דיאב “דיבר בקול רם והשמיע דברי הסתה בציר שבו יהודים הלכו בהר הבית, ולכן עלה החשש שמדובר בפרובוקציה”.

בתיעוד התקרית השוטר נשמע כשהוא אומר “אל תצלם אותי”, חרף העובדה שהוא לא נראה בתיעוד לפני כן – כלומר כלל לא צולם. אבו דיאב נשמע כשהוא מנסה לשאול את השוטר על הסיבה להתערבותו, שמאוחר יותר תוארה כאמור כנובעת מהבעת דברי הסתה. עם זאת, בעת שעוכב, השוטר נשמע עונה לאחת משאלותיו של אבו דיאב “לא מעניין אותי על מה דיברת, איך דיברת. לא מעניין אותי”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הצילומים מראים בבירור שהמשטרה לא ממש דייקה בהסבריה, שלא לומר קצת שגתה ואז שיקרה, הסתירה, העלילה וגם טייחה. במקום שנראה אמינות, ממלכתיות ואחריות, הפושע המורשע מנהל אירגון ביריוני שנוהג באלימות, רישעות וכזבנות.

למרבה הצער, העולם כולו רואה כיצד מתנהגים הקלגסים האכזריים של הפושע הגזען, וזה גורם לנו נזק לאומי לא קטן. אולי כדאי שהדבר יתוקן לפני שהפירומן הלאומן יעלה כאן הרבה עשן? למעשה, חבל על הזמן שכן המצב כבר קצת דליק, נפיץ ומסוכן.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- צילצולי אזהרה הפכו למקהלה. קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “פושע מנהל את המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן